ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 22, 2007

Day19~重左

又到左上磅既日子, 先度尺寸 (33.5, 24.5, 29, 34.8)

都冇咩肥到, 肚腩仲細左@0@不過一上磅…

117.4.....比上星期+1.6磅~18日total-5.8磅

睇見自己重左, 不過仲未收拾心情…唔通真係第三week胃口好左? 抑或俾人讚壞左???

 

早餐: 大梨1個

午餐: 西炒飯大半盒+雞扒鰻魚飯小半盒+紅豆冰一杯+羅宋湯一碗

胃口依然好好, 睇黎呢個星期要加運動至得喇~唔好再嫌趕而唔去游水, 尤其是好天! 睇怕唔好天得幾耐, 曬左咁多日應該好快會落雨…

下午茶: 皮蛋酥、酥皮蛋撻、豆沙燒餅各一件(繼續不肥不食)

唔知點解食左咁多野都係見暈, 有D似食西柚餐O個時既感覺, 尋日曬完就開始, 之後冇事, 頭先落去買野食之前又係咁。

晚餐:白飯半碗、黑欖一粒(因為要食佢所以食左飯…真係好鹹:P), 大眼雞、冬菇菜煲~雞翼2隻(一隻走皮)、布冧一個

宵夜: 新出上湯龍蝦味粟一燒半包(好味喎~)+馬仔一舊(呢個麻麻喇)

 

參加版友: (25人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪Kocy

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


14 comments:

  1. ka yui6:52 PM

    係啊~~~開始大風了~~~會有雨啦~~天開始多雲了.

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:33 PM

    銳, 仲要熱到星期四




    七天天氣預報

    香港時間16時31分發出

    ReplyDelete
  3. Cindy7:43 PM

    唔好再比自己失守呀~~ 如果唔係前功盡廢駕喇~~

    ReplyDelete
  4. Scorpio8:00 PM

    靚表姨, 俾人讚一讚度氣洩晒...加上照鏡(尤其是照火車d玻璃…)覺得自己著衫都fitfit地...(係比堅尼未得><) 亦唔係好有動力之下開始…(係上次版聚見大家講得興致勃勃至想玩返^^" 加上唔知點解胃口突然大好…完全冇掙扎之下大解放~~ 決定唔迫自己住, 郁多d睇下有冇用先~d夠運動既人其實唔駛點戒口, 等我又試下work唔work先~:p 依家你地叫我節制完全聽唔入耳 ^^" 男友仲極力支持我食多d XDDD

    ReplyDelete
  5. Cindy8:33 PM

    原來身邊有魔鬼~~  所謂夠運動o既人係真係講緊好高運動量駕﹗就算加記班 PT, fit 個 d 都係有 keep 食量駕﹗不過有時減到咪放下假o羅﹗我都會﹗

    ReplyDelete
  6. 你曬左成日先會咁既姐

    ReplyDelete
  7. ka yui10:25 PM

    哈哈你又唔使 hi line佢姐~~我睇到囉  haha

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:28 PM

    銳, 分清楚邊d係野食嘛~舊年都係咁, 清楚d

    ReplyDelete
  9. 想冇咁內疚,又或者唔想一餐勁食後又諗住點減,其實可以平衡d,例如0個一餐食埋晒d雞翼、 豬扒,咁就要0係飲料方面就住(熱檸水)。如果食清d,我就容許自已食下雪糕、飲下紅豆冰。 p.s.你呢個餐單嘅早、午餐吸收嘅熱量,已係我平日所吸收嘅 四份之三啦 >.<    

    ReplyDelete
  10. Scorpio2:15 AM

    麥兜老師, 我一D內疚都冇呀XD 呢個早午餐已經多過我平日全日喇XDDDDD

    ReplyDelete
  11. 雅媛10:28 AM

    而家先見倒你肯食飯

    ReplyDelete
  12. 嘉露1:22 PM

    嘩..雖然話放鬆下啫, 但又紅豆冰又皮蛋酥又蛋撻又..真係唔高脂唔肥都唔食喎...要開始注意下呢~~

    ReplyDelete
  13. Scorpio8:14 PM

    suki, 因為d烏欖好鹹><

    ReplyDelete
  14. Scorpio8:14 PM

    嘉露, 你都係唔好話我喇...我好反叛的XDDDD

    ReplyDelete