ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 24, 2007

Day20~逛書展

早餐: KFC18號餐~(鬆餅+雞扒+炒蛋+蕃茄雞絲通粉+熱奶茶+一包糖)2個人分我食大半:P

小食: Mrs Field's Cookies -- Debra Spracial $20/6小塊食左4塊+一口牛油拖肥大件裝

運動: 負重15磅行書展6小時

晚餐: 蝦醬通菜+鹽焗雞+蒸水蛋+橙大半個

宵夜: 自製菠蘿冰冰(即係雪硬d罐頭菠蘿片)+1塊Debra Spracial+小半塊牛油拖肥+冰凍道地桂圓蘋果茶1/5支

 

參加版友: (26人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪Kocy後來

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


8 comments:

  1. SkyBlue10:13 AM

    hi, 早 早餐是一日之晨的靈魂, 不多! 負重15磅行書展6小時, 佩服, 佩服!

    ReplyDelete
  2. ka yui10:37 AM

    你呢啲真係 shopping 同運動一起來~~真係惦~~~但好重姐~~冇人幫你拿書嗎. 啊~~~我又煮了一煲雜菜湯~~ 早餐:雜菜湯+果占麥皮方包[山崎][冇糖果占~~好好味] 午餐:今天冇準備飯盒~~要出街食~~[可能三文治]

    ReplyDelete
  3. 我行書長都行左5個鐘啊, 不過我冇計到買左D書幾重, 只係記得買左6-7百蚊野咋 ~~~~

    ReplyDelete
  4. Scorpio4:31 PM

    大空盒, 早呀~ 早餐係應該食得最好, 煎雞扒炒蛋奶茶鬆餅絕對唔係一份"好"既早餐^^" 我自己都好佩服*.* 依家膊頭好痛= =" 銳, 冇呀我自己去~我要停一停雜菜湯喇~頂唔倒成身o個陣味…想死…XC 丁屎, 我反而冇計到用左幾多錢:P 我每次見重返到黎都會磅一磅, 中小學各一次, 2次都係12磅…今次居然去到15磅=口=

    ReplyDelete
  5. ka yui4:45 PM

    咩有味咩~~我又唔係好覺 HAHA 現在到我發力~~減肥啦  HAHA. FIRE FIRE FIRE~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio4:49 PM

    銳, 你食得唔夠多…係得幾日就有…好可怕…我次次都係咁…>< 第一次跟足個餐(食足3餐)食都係因為呢個原因只係支持倒4日=口=

    ReplyDelete
  7. 嘉露11:17 AM

    我都想去行呀...但我聽日先有假放, 佢又完咗喇...

    ReplyDelete
  8. Scorpio8:14 PM

    嘉露, 你星期六日都冇假放架?

    ReplyDelete