ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 02, 2007

蕃茄香草全麥方包



繼上次個熱狗之後又有一段日子冇整過麵包~今次整左方包~加左D黑椒同香草, 再加茄膏, 唔知成果如何? 依家焗緊, 好緊張…好驚佢塞爆個方包模><(點知閂左蓋之後就唔發一.一同之前整紅蘿蔔方包一樣, 都係用左300g粉都係咁矮…但之後用250g粉+2舊50g粉既老麵又爆得滯…)

黎緊幾日早/午餐有著落喇XD


9 comments:

  1. ka yui7:01 PM

    正啊~~~聞到香味囉~~~~

    ReplyDelete
  2. po yan11:03 AM

    真係好,早餐有新鮮飽飽,....我每朝都係食麥皮咋!

    ReplyDelete
  3. 係咪用番茄汁當水既份量呀?好似好正呀

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:39 PM

    傻軒媽媽, 你冇睇內文哩~係用茄膏呀~見阿愛用黎焗蛋糕咁正~我又試下加落去整麵包~之前用過茄汁冇茄味~茄膏應該好d, 不過都係加得唔夠多~食落香草味同黑椒味都幾香, 不過蕃茄味都仲係唔係好夠~加埋洋蔥仲正~同埋今次唔知係咪減左油同搓得唔夠, 有d乾同唔夠軟, 不過成個星期有早餐食都唔錯XD

    ReplyDelete
  5. blingbling12:03 AM

    嘩~你整野食好叻呀^^ 我就唔得喇 我係D唔入得kitchen的女仔XD 我都好鍾意食麵包嫁 hehe 睇到都流曬口水呀

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:06 AM

    blingbling, 過獎喇~yan咪仲叻~ 太耐冇整包包今次搓得麻麻, 好求其:p 不過黎緊呢個月可能唔會有野出產喇:p (除左生日蛋糕)

    ReplyDelete
  7. blingbling11:07 AM

    期待你的新出品^^ 要比圖畫我睇嫁 無得食都睇下呀嗎hehe

    ReplyDelete
  8. yvonne7:37 PM

    呢個吐司真係健康好味又有營呀~~香草番茄口味好清新呢!

    ReplyDelete
  9. Scorpio7:39 PM

    muimui, 加埋洋蔥仲香~

    ReplyDelete