ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, July 07, 2007

消脂雜菜湯與負卡路里

難怪呢款湯有「消脂湯」之稱, 睇完呢篇有關負卡路里既文章就明白晒喇~原來當中既材料都係屬於負卡路里食物~

以下呢段文字應該係節錄自我今朝睇O個本「XX瘦麗EASY JOB」, 我舊年飲左9個月, 憑星期一二晚餐飲幾碗, 打算黎緊星期一又食返~好味架~起碼好味過蒸菜:P

 

減肥:負卡路里是食物燃燒多餘的脂肪... 例如:蘋果,含有50卡路里,不過需要用75卡路里來消化和吸收它,也就是說你身體會消耗額外的25卡路里,所以當你主要的食物屬於負卡路里食物,你的. 減肥速度會因此加快二至三倍。

食負卡路里的食物....越食越瘦!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~

有蔬菜、生果和果仁類食物
  
蔬菜類:茄子、甜菜根、西兰花、豆芽、椰菜、萝卜、椰菜花、芹菜、糖白菜、绿豆、韭菜、生菜、冬菇和洋葱等。

  生果類:
  苹果、杏仁、香蕉、樱桃、红莓、西柚、葡萄、番石榴、奇异果、荔枝、芒果、木瓜、士多啤梨和橙等。

  果仁類:
  巴西果、栗子、椰子、夏威夷果、花生、松果、核桃等。


8 comments:

  1. Cooking KaKa12:41 AM

    ha!ha!先回應你我看營養師的價錢,約$1200一個月。但我是join了個package,整個療程共7個月,我比了8千幾元。查實我目標是20磅,4個月為減肥期,3個月為Keep住期。雖然好似貴了點,但我是要給人迫的人,而且付了錢決心更大。我個營養師除了每星期餐單,仲會教做運動同去超市購物的tips,我覺得幾好,一星期見佢1-2次。最重要是我個朋友成功ma!在4個月減了25磅,一年後都無肥番。無反彈是最緊要ma!至於食d乜就真係度身訂造,但都很多東西可以吃,都唔算太辛苦。我剛過了1個月減了7磅,唔算減得快,但愈減得快就愈易反彈。希望我提供的資料合用!

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:30 AM

    funpy, 多謝晒你既解答^^ 其實20磅唔難減, 而無論你點減都好之後唔keep一樣會反彈, 不過我就係唔識keep既人, 又鍾意整野食, 所以4個月減左20磅, keep左8個月, 之後肥返8磅, 依家又要再減~其實唔係真係唔識keep, 係做唔做得到, 鍾意整野食, 整完又好難唔食:p 不過都抵啦~暴食左幾個月批呀蛋糕呀芝士蛋糕咁都係肥左幾磅XD 依家要從新努力至得~最近睇緊D減肥書, 其實入面大多數既知識我都知道, 營養師教人食既野都係我減肥食既野, 我唔駛跟餐單亦唔鍾意跟餐單, 所以都唔駛特別搵營養師, 尋日睇O個本書就教人自己開餐單俾自己, 唔駛特別約營養師, 但你講到要俾人迫呢樣就冇計, 我同學都係因為呢個原因俾左十萬數減肥公司減O個十幾廿磅…又真係得喎, 不過有冇肥返就唔知喇…

    ReplyDelete
  3. 嘉露12:49 PM

    蠍, 我都覺得自己定餐單好啲, 感覺好好多架... 係呀, 你可唔可以比個瘦身湯個食譜我呀, 唔該

    ReplyDelete
  4. 雪雪1:39 PM

    果個雜菜湯既餐單,我食左半年,開頭跟得好足,後期都會偷下野食咁啦!我發覺係可以瘦呀,但瘦得唔健康,都唔夠均衡,一次半次,要快減可以既,但長期就唔 ok 啦!

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:56 PM

    嘉露, 我自己就會落蕃茄4個, 西芹4條, 洋蔥一大個/2小個, 青椒1個, 椰菜半個, 大紅蘿蔔一個(甘荀冇咁好味), +雞湯調味~

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:57 PM

    雪雪, 我只係試過跟4日, 已經頂唔住自己成身洋蔥味…一星期兩餐就ok, 又冇咁快悶~因為夜晚都係食菜, 飲呢個湯幾好味丫~又負卡路里

    ReplyDelete
  7. 嘉露4:51 PM

    蠍, 雞湯係罐頭嗰啲??

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:07 PM

    嘉露, 係呀~當然你自己煲都得XD 我就用雞粉

    ReplyDelete