ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 31, 2007

法式蘋果批 for Rachel


原本rachel order既應該係美式蘋果批, 由於唔可以熱食所以搵黎法式蘋果批既食譜, 不過整完出黎………

蘋果食譜話焗2個鐘, 我焗左個幾鐘已經淋晒…話用六個切8份…2個切8份d焦糖已經浸滿…結果d蘋果扁撻撻…好甜…唔知連埋個批底o唔ok......

好樣衰…好似肉批…= = 想整多樣補飛…不過太眼訓…咩都唔想整…結果整左3個果仁提子muffin (d杯真係好大…比之前細少少既大紙杯少左一半…之前整6杯既份量依家只係整倒3杯…大大杯…

同事見倒話似pizza = = XDDDDDDDD

試食: d焦糖味…真係好法式……… 我都係鍾意美式多d= = 下次黎我屋企搞party可以試下~又簡單d…唔駛整粉忌廉同焦糖(仲辣熟左條利…冇晒知覺…=口=), 蘋果又唔駛焗咁耐…


10 comments:

  1. ha ha..咁幾時去你屋企搞扒地呀

    ReplyDelete
  2. Scorpio4:47 PM

    amy, 我冇所謂架~~

    ReplyDelete
  3. Scorpio4:52 PM

    丁屎, 黎我屋企可以玩wii, 大食會, 冬天可以BBQ

    ReplyDelete
  4. Thank you

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:16 AM

    fish, 下次黎我一定要整一個成功既美式蘋果批過你!!.\/.

    ReplyDelete
  6. po yan4:52 PM

    幾時扒地呀?.....你同我住一區,好方便..哈哈哈!

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:24 PM

    史力奇, 你話幾時好, 8月已經有2次blog 聚, 我唸最快9月/10月啦~

    ReplyDelete
  8. po yan11:19 AM

    哈哈...去你屋企搞扒地 (作反), 如果你冇問題...等blog聚大家一齊傾啦!

    ReplyDelete
  9. Scorpio11:37 AM

    史力奇, 好呀~^^

    ReplyDelete