ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 09, 2007

Day6

手握式測脂機: 25.x%

早餐: 牛奶公司純味無糖乳酪100g(57kcal)+雜錦果麥40g(154kcal)(原來之前打漏左XD)

小食: 啤梨

午餐: 鮮牛肉片湯麵(好耐冇食過幼麵, 好味喎~)、生菜半碟(全走)

下午茶: 小火龍果1.X個

運動: stepper1hr(睇左3集日式麵包王^0^)

晚餐: 雜菜湯

想盡量每日食倒2個生果同2杯奶(/乳製品), 不過好難安排呢~杯奶都唔知擺O係邊個位好…

睡眠: 十點幾訓到未夠六點就起左身

參加版友: (20人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


21 comments:

  1. HONG KONG1:41 PM

    你個blog几好阿!不过我個blog都几好. http://hk.myblog.yahoo.com/fadodoga

    ReplyDelete
  2. 雅媛2:12 PM

    你今日食咁小嘢既.唔知點解我呢2日好好胃口呢

    ReplyDelete
  3. po yan2:28 PM

    我好乖呀,今朝好早起身行樓梯...呵呵!

    ReplyDelete
  4. ka yui3:15 PM

    我中午去到玩了十分中的籃球機.HEHE 回家再做運動先得.

    ReplyDelete
  5. Scorpio5:57 PM

    suki, 今日好忙… 史力奇, gd~一個好既開始係成功既一半~我要朝早運動就真係要好早起身喇~^^" 我返7:45…所以我都係放工先做~ 銳, 其實係咩籃球機?

    ReplyDelete
  6. pyueshum228:10 PM

    齊齊減肥大行動 ~ 報名處 、 八月版聚報名  ? 咩來? 都係減肥 ? 我參加 ‥

    ReplyDelete
  7. Scorpio8:13 PM

    魚子醬, 齊齊減肥大行動你咪報左名囉~8月版聚係版聚黎架~你返左黎香港未呀?

    ReplyDelete
  8. pyueshum228:27 PM

    未呀 .. 我而家明你講乜喇‥我十二月先返來呀‥到時可以約大家出來見面嗎?

    ReplyDelete
  9. Scorpio8:51 PM

    魚子醬, 當然可以啦~~希望到時大家仲keep住gd fit身材啦XD

    ReplyDelete
  10. ka yui10:36 PM

    籃球機姐係有部機器, 做到一個籃球架咁樣,咁仲有就籃球啦. 一部機就有五個籃球,入錢就可以玩啦. 由於個設計係由斜皮組成,所有射出去的球都會經斜板回到玩家取球的位置[姐係唔使去拿波.] 一般的籃球機總共有四關:40分, 150分,250分,最後一關[拿到几多就几多]. 一球入了就會得到2分.所以籃球機都算是一個懶人的運動吧.

    ReplyDelete
  11. FanFanKylie11:35 PM

    嘩~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1hr stepper?!?!?!? 好勁呀您~!!!^^

    ReplyDelete
  12. FanFanKylie11:45 PM

    蠍: 仲有呀,我今日買o左水餅o拉~好抵食呀!!!^^ 多謝

    ReplyDelete
  13. 雜菜湯又出動喇~

    ReplyDelete
  14. Scorpio5:56 AM

    史力奇, 唔好意思尋晚十點幾訓左…

    ReplyDelete
  15. Scorpio6:00 AM

    銳, 即係冒險樂園O個D呀? FANFANKYLIE, 本來想做2樣運動既, 不過懶得做多樣所以踩一個鐘, 睇住卡通好快過~^^包餅好冇食呀? 我O個盒都仲未開 yan1984, yeah~唔知係咪真係負卡路里咁好呢?^^"

    ReplyDelete
  16. stweetcat10:16 AM

    不如飲紙包奶(維他奶盒形果d)... 公司無雪柜, 所以去屈臣氏 (唔係成日有得買) 買咗一排安怡紙高鈣低脂包奶返公司, tea time攞盒飲, 好方便...唔錯ka!

    ReplyDelete
  17. 嘉露10:56 AM

    我真係要快啲去攞返個測脂磅先...依家日日上磅都只係磅重, 都唔知自己嘅脂肪比例係點

    ReplyDelete
  18. ka yui11:45 AM

    就係個啲啊 你十點几睡,六點中起身.都唔錯啊. 我成日都唔知點解,起唔到身,可能張床太硬了.成日起身都好累. 早餐:饅頭+麥皮+太平餅. 午餐:飯+白菜+雞+叉燒. 晚餐:因今晚會去睇戲---[DIE HARD4.0]所以在擔心緊食啲咩.........

    ReplyDelete
  19. Scorpio12:45 PM

    stweetcat, 我個位都有幾盒~又有奶粉~不過唔知幾時飲好, tea都有唸過, 可以考慮下 嘉露, 我覺得冇咩用, 一d都唔準, 手握同腳踏差幾個% 銳, 本來今晚唱k都擔心唔知食咩, 結果唔去喇, 好病, 不過一陣去飲茶, 唔想留o係學校…

    ReplyDelete
  20. FanFanKylie3:58 PM

    咁又係,睇住自己中意既卡通片係快過d既~~!!不過都要加埋您既意志力,少d都唔得~!!所以您既意志都好高呀!! 勁~!!^^ 好食呀!!都好有餅味,加上真係好低卡,食得安心d~!! 好明顯食完之後手手都冇油架~!!!有d餅話自己冇油,食完之後手手都有d油油地既感覺!!~所以多謝您既介紹呀!! 不過都只係見到藍色呢隻咋,聽講有其他味~!?!您自己發現到有呢隻餅餅架~?!  

    ReplyDelete
  21. Scorpio5:35 PM

    FanFanKylie , 我係一次行超市時發現既~ 我都聽yan1984講話買左芝麻味同埋citysuper有沙律味~

    ReplyDelete