ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 02, 2007

焗熱情果白朱古力芝士蛋糕 for Christy


本來想整好多人整O個款雪既熱情果白朱古力芝士蛋糕, 之但係唔夠CREAM…又驚盒CREAM打唔起…結果用返之前焗藍莓同紅桑子芝士蛋糕個譜, 加熱情果汁(以為係茸原來係汁)+白朱古橙酒整左呢個焗既熱情果白朱古力芝士蛋糕, 不過好似同之前O個個焗白朱芝士蛋糕一樣個心唔係好凝固咁…唔知雪下會唔會好D? 好就好在今次呢個好似冇咁高身, 不過又比之前既紅藍莓高喎, 唔知D汁會唔會太水令到佢焗唔硬? 已經焗多左時間, 風扇又唔知開唔開好, 搞到D色好似PIZZA…

放涼之後O係面加左層熱情果JELLY, 不過因為個蛋糕有D離模, 所以只係O係蛋糕面加薄薄一層, 加唔倒厚。

焗左D橙片裝飾, 唸下再加D咩好?(最後只係加多2塊薄荷葉, 放棄左白朱古力電線同藍莓)

(80度先先後後我唸都焗左4-5個鐘…食譜話焗2個鐘…我尋日突然發現原來部新爐有80度!!即刻試下啦~~點知焗極都未乾!!下次再切薄d先~)

 

後記: 真係好酸XD 好在我食得酸XDDD 不過在場唔係個個食得咁酸XD 有D開頭問佢話唔係, 點知愈食愈酸XDDD


6 comments:

  1. po yan10:59 AM

    好靚呀....! ....外買一個!

    ReplyDelete
  2. 妖女10:46 AM

    睇見都流口水呢~~ 另外有野想請教下... 我想整有餅底既tiramisu, 請問有無recipe提供畀我呢d初學者呢? 同埋有無d份量不是太多那種... 不好意思, 要求太多呢

    ReplyDelete
  3. Scorpio1:48 PM

    妖女, 點為之有餅底?tiramisu用手指餅/蛋糕做底, 你仲要加邊d餅底? 我只係整過2次無魚膠粉版, 份量自己按比例減就得~你可以search返呢個blog tiramisu既食譜

    ReplyDelete
  4. yvonne7:33 PM

    我未食過白朱古力cheesecake的,你呢個酸咪咪,o岩哂我喇~~

    ReplyDelete
  5. Scorpio7:38 PM

    muimui, 係…d同學嫌酸得滯:p

    ReplyDelete
  6. 嘉露4:08 PM

    呢個蛋糕好靚呀~~

    ReplyDelete