ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 27, 2007

特瘦粟米豬肉丸丸(失敗了)



之前o係書展睇過本教整肉丸子既食譜, 見佢幾簡單咁, 肉用攪拌機攪碎之後加胡椒粉、生粉、調味料攪至起膠再o即就得, 咁就唸住試下整瘦豬肉丸啦~點知入面一d都唔似!!唔知係咪真係瘦得滯既關係…唔多咀嚼既佢…就咁整損左喉嚨...好難食....叫我以後唔好再整d咁既野…唔可以下下一d油都冇…(其實我有落麻油架) 下次再整既話試下半肥瘦, 不過會試魚蛋先, 應該唔似一般魚蛋, 因為我買左龍利柳, 好似話一般係用鱈魚、石班同另外一種唔記得左, 唔係平時會食既魚…

不過整既過程都好得意~原來可以用攪拌機, 真係同用免治豬肉好唔同, 一patpat咁。

又一失敗之作, 所以都係自己食晒=口= 又要游多幾次水…><


9 comments:

  1. 藍藍細雨12:01 PM

    有冇落水攪呀?

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:26 PM

    藍藍細雨, E?好似冇喎XD 其實係咪同整肉餅咁整
    不過我唸落左都唔會似, 但應該會好食D 可能攪得唔夠耐 你有冇整過?

    ReplyDelete
  3. =3=真係好似好瘦既..XD下次再煮過~

    ReplyDelete
  4. Cindy1:17 PM

    肉丸一定要係咁打係咁打先會有個 韌度 係到,我就冇咁好心機喇﹗都係 四海 方便﹗

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:09 PM

    靚表姨, 係搵野打佢定成舊撻? tabby, 唔瘦其實又駛咩自己整…

    ReplyDelete
  6. Cindy2:32 PM

    如果細舊撻都得,不過大舊就梗係搵野打啦﹗如果唔係真係整到手抽筋...

    ReplyDelete
  7. 藍藍細雨11:18 PM

    落左水攪好好多,你試下調味攪個陣用手,輕力搓下D肉,每次落少少水黎搓,咁會發覺會有黏性,跟住就要撻下佢,唔夠水份就會粗鞋,當然有少少肥肉就更好。 同埋你呢個全瘦肉,唔會肥好多,你都唔係肥丫。

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:34 PM

    藍藍細雨, 其實我已經有撻下, 不過係咁2而已, 冇落水, 反而今日整牛肉包就有落返d水(但都係冇咩肉汁…我唸加d豬肉會好d)

    ReplyDelete
  9. 藍藍細雨11:10 AM

    撻多幾下會易起膠D,牛肉都可能放得太少水,加D蛋黎醃。

    ReplyDelete