ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 22, 2007

小插曲~排隊

入去o個程巴士度有個女人帶住2個女走黎問去海洋公園係咪呢度排隊, 個男人答左佢, 之後佢又行上前, 原來係想打尖…車黎O個陣插隊上車, 仲嗌埋2個女(1X歲), 我叫個女排隊, 佢懶緊張咁話「我媽媽O係前面」「嗌佢返黎排隊」跟住佢冇理我就跟埋阿媽上車…點知上到去仲坐我地隔離…男友冇佢地咁好氣, 撥個風口吹住我等我消消氣, 佢話費事同佢地嘈, 一陣5個都唔駛上車就麻煩。


跟住入到去麥記排隊又遇倒一個阿嬋, 開頭插左O係我地前面已經引黎2個外國人側目, 跟住仲捐過圍欄過埋2個外國人同佢地之前既人@@

多左自由行…呢D事都見怪不怪, 點知黎到一個類似觀光塔咁既野, 到我地俾人誤會打尖…

呢度開頭O係出面排隊都好地地, 點知過左度閘之後D工作人員就叫D人唔駛排隊行入去, 應該係計好人數夠上晒所以入到去唔駛再排。我本來企O係閘口排緊隊, 佢咁講就行入去啦…點知真係俾人嘈, 2個師奶O係度叫人排隊, 粗聲粗氣, 我咪同佢話出面話唔駛排囉, 後面O個個就大大聲話「冇人話唔駛排」!勁唔好聲氣, 男友出聲叫佢自己出去問人, 點知個C奶大大聲話「收聲啦!蝦女人呀!」咁就我出聲啦~我又叫返佢收聲, 跟住佢仲好野, 另過黎挺晒胸咁話「打我丫~」見倒佢成身汗又咁好肉地我都好驚=口=: 「唔好呀…我驚呀…」仲有句未講出口, 心唸「一陣食住左我隻手點算…」咁O岩行到門口, 好在呢度都有個工作人員,佢地話我地唔排隊, 我地又話係出面叫, 跟住佢就同佢地解釋返~排我地後面O個家人仲火過我地…D細路O係度咒個C奶…2便都好嘈…我都冇佢地咁好氣…等左一陣都未開, 原來個工作人員慢慢同佢地解釋緊…最後仲要講句:「多謝你地意見…」其實佢都好慘…不過我都覺得呢個「唔駛排隊」政策好易惹人誤會…成件事其實都只係一場誤會…我地都好睇唔出眼D人打尖, 不過最頂唔順係佢O個句「蝦女人」同「打我丫」…真係呢DC奶先講得出…= =


No comments:

Post a Comment