ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 20, 2007

Day17~小回顧

(33, 24.5, 29.5, 34.75)

早餐: 60g

+燕麥鈣思寶250ml+火龍果1個


原來不經不覺黎到第十七日, 第一個星期最激, 日日做2組帶氧運動, 每組40分鐘, 第二個星期病左冇做運動+早訓, 第三個星期成日出街食, 不過開始做返運動, 晚餐盡量飲雜菜湯~

當初我係o係減重超快期開始, 所以減得幾快, 黎到第三個星期係平緩期, 可能冇咩進展, 加上我又鬆懈左, 都唔敢有咩期望…下1, 2個星期仲死…儲水期…唔知減唔減倒…不過唔緊要~過後又係超快期~^^ 只要飲食均衡d, 我唸唔會停經呱今次…

午餐: 滑蛋鰻魚飯+咖哩豬扒飯 (3個人分) 我食左2件炸豬扒, 2口鰻魚, 大約一碗飯(連汁)+3件三文魚刺身+一碗麵豉湯~(好在唔係一人一個餐, 我都煩惱緊杯JELLY同餐飲點算! 依家唔駛我食呵呵呵~)

下午茶: 雜菜湯2碗

運動: STEPPER 40分鐘

晚餐:雜菜湯1碗

食完都仲好想搵野食, 之後食晒原來焗黎整包既合桃=.= 都叫做有益d...

今晚搓左包包~依家做緊第一次發酵, 仲未唸定焗左佢好定發完第一次雪起佢遲d焗好(仲要發現冇蛋= =)...

夏天咩都唔開之下搓包真係熱開住風扇/冷氣過踩stepper= =

嗚…半夜食左半個新鮮出爐腸仔包同半個合桃提子包…D提子乾浸左好耐酒好好味…T^T

 

參加版友: (24人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


32 comments:

  1. 雅媛10:20 AM

    我啲m只係嚟左2日就冇嚟喇

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:21 AM

    SUKI, 份量正唔正常? 平時幾耐?

    ReplyDelete
  3. 美少女們,小心身子哦~~

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:36 AM

    靚表姨, 呢樣簡直係我減肥最大既敵人呢!!

    ReplyDelete
  5. m呢個問題我又冇出現過. 不過個時試過食某減肥藥 (又真係瘦到) 食到頭痛,宜家提親減肥藥都怕怕~~ 又試過 on diet on 得太盡... 可能太少營養... 攪到頭暈.... 不過有時傳說可以減肥o既o野太多,唔試下都唔知邊 d o岩自己。 好彩經過n年黎o既親身經歷,宜家搵到o岩自己o既一套。   宜家最想搵多d低卡又易整o既菜式,咁唔駛餐餐咁 dry o羅﹗

    ReplyDelete
  6. Cho Kwan11:15 AM

    我而家都唔知點做好...日日大暴食... 但係我仲係冇m黎...搞到好唔開心..又肥..又腫

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:22 AM

    靚表姨, 我都試過好多方法, 我直頭試過暈低左一次添呀! 最好都係清淡均衡飲食+適量運動~ yamaha, 你成日都話自己暴食, 一係就厭食咁…好唔健康呀!!你仲要係發育時期!!! 有冇再睇醫生?

    ReplyDelete
  8. 阿心11:32 AM

    我呢排都停滯左.....都係頭兩三星期減得最快.  我已經兩個星期無輕過啦....最怕上磅重左者....日日keep住磅....不過我係唔會灰心既!!! 話時話.....幾時版聚者? 

    ReplyDelete
  9. YAMAHA: 有冇睇醫生未呀﹖

    ReplyDelete
  10. 清淡均衡飲食+適量運動  agree!! 但係係清淡之中搵均衡其實唔易,我都要認真計一計數先得﹗

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:53 AM

    阿心, 都話頭十磅/一個月係最快架啦~幾時呀~係喎仲未定日子添~大家想平日定星期日? 靚表姨, 都唔係丫~我係差D肉囉, 食埋先均衡D

    ReplyDelete
  12. 咪就係差個少少o羅﹗ d紅肉咁鬼高卡﹗點食喎﹗

    ReplyDelete
  13. Scorpio1:20 PM

    靚表姨, 又唔一定要食紅肉既, 不過我白肉都少食, 係呢2日出街食晏先食倒~

    ReplyDelete
  14. ka yui3:11 PM

    好在我係男仔~~有呢啲問題 但我依然係咁肥~~haha 看來要努力一點先得啦~~~~~~

    ReplyDelete
  15. po yan5:10 PM

    我依家都唔敢約朋友出街 食飯 喇!

    ReplyDelete
  16. po yan5:10 PM

    我依家都唔敢約朋友出街食晚喇!

    ReplyDelete
  17. Scorpio5:45 PM

    銳, 男仔肌肉比例多D仲易減, 有冇睇新聞組? KEEPFIT谷D男仔操得好勁架~~你都要加緊努力呀! 史力奇, 我反而呢個星期放鬆左~:P 不過盡量都唔約夜晚, LUNCH都還可以食多少少既~

    ReplyDelete
  18. 雅媛9:59 PM

    第一日都算正常.第二日開始小.第三日直情唔嚟.平時都有5天架

    ReplyDelete
  19. Scorpio10:29 PM

    suki, 你都係睇下e生好d

    ReplyDelete
  20. ka yui10:38 PM

    哦~~~~是嗎~~~哈哈~~但我唔要一舊舊肌肉啊

    ReplyDelete
  21. Scorpio11:17 PM

    銳, 點解呢? 唔駛太大舊, 有返D好D喎~

    ReplyDelete
  22. Cho Kwan11:48 PM

    靚表姨 .. 蠍 :我今日睇左醫生啦

    ReplyDelete
  23. Scorpio11:50 PM

    yamaha, 點講

    ReplyDelete
  24. Cho Kwan9:08 AM

    我msn同你講左啦...不過我覺得冇咩用...佢仲只係開左d維他命比我食咋喎...咁都要$290  都咪話唔貴.. d心理醫生真係勁好搵...

    ReplyDelete
  25. Cho Kwan9:15 AM

    其實我自己都識諗...我就係好怕肥..但係如唔暴食都肥得去邊啦... 我越怕肥就越暴食...只要一食左d比較高熱量既野就開始暴食啦...!!要自己控制先得啦...希望係我同你出去玩之前可以克服到自己...咁出去又可以食得好d..之後又唔會暴食...

    ReplyDelete
  26. Scorpio10:25 AM

    yamaha, 真係好難理解...愈怕肥唔係應該愈注意飲食? 你不如去圖書館借下d關似厭食暴食既書睇下

    ReplyDelete
  27. yamaha: 你其實睇相都唔肥呀﹗ 唔好比自己壓力啦﹗  同埋唔好買咁多零食係屋企呀﹗如果屋企冇, 想食個時都唔會食到o羅﹗

    ReplyDelete
  28. Cho Kwan12:18 PM

    我會努力解決呢個問題架啦..!!

    ReplyDelete
  29. ka yui12:55 PM

    我有肌肉囉~~~不過就收埋左在啲脂肪後面 haha

    ReplyDelete
  30. 嘉露3:06 PM

    呢個都係我唔會再食西柚餐減肥嘅原因呀, 真係黎得好差呢~~

    ReplyDelete
  31. Cindy4:20 PM

    MARTIN: 可能一次過抽脂會快好多喎~~

    ReplyDelete
  32. Scorpio11:48 PM

    靚表姨, 佢係好瘦好瘦架!! 成日都叫佢增肥! 不過應該食多d有營養既野~而唔係暴食~

    ReplyDelete