ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 27, 2007

檸檬夾餅(失敗的瑞士卷)


係咪太耐冇整呢?又捲唔成…好返之前成功過既蔡師奶
瑞士卷(附食譜)都捲唔成…攪緊粉同蛋黃時已經覺得唔對路…同之前失敗既情況一樣…一樣咁杰…焗起個面已經有d裂, 加上新爐未適應, 夠鐘都唔上色又焗多左陣, 結果一捲就斷…= =

食譜---

材料:

蛋黃     80g                       低筋麵粉 100g

蛋白     167g                     泡打粉        1g

砂糖     90g (改用18茶匙代糖)          液體菜油     67g

塔塔粉 1.5g                      水               50g<<@@ 我抄漏左?? 咁可能今次落少左....><

鹽          少許

做法:

1) 預熱焗爐至170度

2) 菜油加入水座暖後,然後加入低筋麵粉,泡打粉,攪拌至沒有粉粒狀,慢慢加入蛋黃,再攪拌至光滑麵糊,備用

3) 蛋白打至起泡,加入塔塔粉,鹽再打,然後砂糖分三次加入直至硬性發泡

4) 先取1/3蛋白霜加入蛋黃麵糊外,用切拌方式攪勻,再將其餘的蛋白霜倒入,輕手切拌至完全混合

5) 麵糊倒入已舖好牛油紙的烤盤中,抹平,焗約20分鐘

6) 出爐後倒扣放涼後,再換上另一張牛油紙上,抹上奶油/ 打發甜忌廉,卷成卷狀,靜置30分鐘,取走牛油紙後,便可切件享用

來源:http://hk.myblog.yahoo.com/choi_cookery/article?mid=1144 (蔡師奶)

原來我用錯左固體菜油*0*依家先發現~~~同埋我冇他他粉用左少少檸檬汁代替<<今次用返液體菜油同他他粉, 不過油粉蛋黃o個度好杰, 照戚風譜咁加左d水去攪, 都係好難攪, 用左電動打蛋器先攪倒…究竟點解會出現呢個情況??加左水反而乾又咩解究呢?

我知咩事喇…油冇加水呀…!!!!

食後感: 好乾… 但我依然係心思思食唔停= =

雖然係失敗左…不過都俾我KO晒…= =
整野食最怕就係咁…衰左唔敢分俾咁多人食…掉又唔捨得…自己食晒肥晒…
依家好鬼飽…


10 comments:

  1. po yan11:07 AM

    我依家忍手...唔整甜品喇...忍忍得好辛苦!

    ReplyDelete
  2. 好.....想.....食.....呀.....

    ReplyDelete
  3. Scorpio11:29 AM

    史力奇, 其實我又唔係忍得好辛苦, 不過見咁耐冇整又想整下囉~

    ReplyDelete
  4. Cho Kwan12:16 PM

    你唔講係瑞士卷我原來仲以為係馬拉糕tim..哈哈!!!

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:27 PM

    YAMAHA, 又似喎~不過馬拉糕鬆D多孔D, 我好鍾意食架, 不過未整過

    ReplyDelete
  6. po yan1:21 PM

    蠍 : 因為我日日係公司好無聊, 成日上網睇人地d甜品,所以咪成日想食,想整囉!

    ReplyDelete
  7. Scorpio2:09 PM

    史力奇, 減肥期間我好少睇煮食blog

    ReplyDelete
  8. 嘉露4:39 PM

    我都係整唔到瑞士卷, 一定斷

    ReplyDelete
  9. Scorpio7:28 PM

    嘉露, 但我之前係捲倒架... 瑞士卷(附食譜)

    ReplyDelete
  10. 嘉露10:44 AM

    會唔會係我用個焗盤size太細, 所以蛋糕太厚捲唔到呢 ...你係用咩size嘅焗盤架

    ReplyDelete