ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, July 11, 2007

Day8~好病

體重: 118.4lbs, 18.4%fat(腳踏式) 34, 25.2, 35.25 (30-30.5) 心思思想睇下有冇落返磅^^" 落返放心晒~希望可以等到星期日再磅啦~

早餐: 牛奶公司純味無糖乳酪100g(57kcal)+雜錦果麥40g(154kcal), 感冒熱飲一杯

午餐: 瑞士卷, 牛油蛋糕各一件, 感冒熱飲一杯

好鬼病, 仲衰過尋日, 左眼係咁流眼水…聲沙, 咳, lunch之前食左前副校請既西餅好飽, 訓左9個字…第一次o係學校訓覺, 好在圖書館有個好多咕o臣同公仔, 可以俾我打平訓既角落…飲左藥就訓, 訓醒冇咁唔舒服, 不過唔係好出倒聲…好唔好走呢? 定係聽日先請假呢...?

下午茶: 蕃茄一個, 放工前再食多件雜餅+一杯感冒熱飲、臨訓再食多碗雜菜湯

訓左大約3個鐘

晚餐: 蘋果一個, daddy仔愛心豆腐排骨菜菜湯~^.^ 知我病又顧慮到我減肥特登買送返黎煮過我食~抵^333^~

食飽又訓~zzzzzzzzzzz

今晚訓得好好多~不過訓到個人吽晒…@@

 

參加版友: (21人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


26 comments:

  1. ka yui10:00 AM

    哈哈~~你都係忍唔住. 小心身子啊. 早餐:花卷+西柚[半個]+粟米[半條]+啊媽豆漿[一大杯] 午餐:自家飯盒[一個]

    ReplyDelete
  2. 雪雪12:38 PM

    唉也~你病緊就唔好減得咁勁啦!怕你唔夠營養丫!身體好自然會調整~ 依家等個病好返先嘛!

    ReplyDelete
  3. Scorpio1:41 PM

    銳, 有冇叫阿媽唔好落咁多糖呀? 雪雪, 冇胃口嘛…

    ReplyDelete
  4. Josephine1:45 PM

    你病應該食番多D有營養的食物 唔好減住喇

    ReplyDelete
  5. 快D休息返多D先啦!!!

    ReplyDelete
  6. 雅媛2:38 PM

    咁就要番屋企休息下啦

    ReplyDelete
  7. yvonne yycake2:44 PM

    今次你一定成功啦!! 保重呀!!!快d好返呀!!

    ReplyDelete
  8. ka yui2:49 PM

    當然有啦~~~我叫佢唔落糖的.淡豆漿.原本我接受唔到的,但現在我已經開始接受了. 有時去到便利店都唔知買啲咩好,什麼都是高糖高鹽的,攪到我什麼都拿上手又放番低.

    ReplyDelete
  9. po yan3:08 PM

    蠍: 我今日都要早d收工睇醫生... ,...你要休息多d啦!

    ReplyDelete
  10. FanFanKylie3:51 PM

    小心身體呀 病o左真係好辛苦架,仲要頂住咁返工  

    ReplyDelete
  11. Scorpio5:27 PM

    mm&jj, 不過唔知食咩好, 唔係好好胃口…今日學校有人請食西餅, 我食左3件, 今晚男友買飯入黎俾我食, 佢都唔俾我減肥, 我話跟佢食 丁屎, 我尋晚都已經7點幾就訓, 不過訓得唔好, 2個鐘頭醒一次…今日買左d有睡意既藥食… suki, 終於返到屋企洗完白白…就訓…今日又做唔倒運動喇…返屋企都要搭車… Hallelujah @YY Cake , 我反而病先食左3件西餅…見咁辛苦對自己好d :p 不過唔知點解覺得病既時候食左都唔會肥 ^^" 銳, 我都係架~以前覺得少甜都好難飲, 依家試過自己整無糖黑豆漿都唔錯丫~好有豆味~^^ 你去便利店買野飲定野食? 野飲可以飲水, 我間中都會買, 不過要唔凍o個隻 史力奇, 你又病左呀? 同事都話我次次減肥都病…抵抗力真係差d…你都保重呀… FanFanKylie , 係囉…返得工d人就會俾野你做, 病都係咁話

    ReplyDelete
  12. ka yui6:09 PM

    嘩~~小心身子啊 好番就多做運動增加抵抗力啦. 我多數買小食囉,但下下都拿唔落口.

    ReplyDelete
  13. 羅領就7:04 PM

    希望你下一個網誌標題係... Day9~病好

    ReplyDelete
  14. 飲o左3杯感冒熱飲,好o的未丫?

    ReplyDelete
  15. Scorpio9:29 PM

    cherub, 計埋尋日已經飲左五杯, 足足一盒喇…頭先放工去藥房配左藥 羅領就, 承你貴言~XD 銳, 係咪真係關事呢?我就係做完運動之後吹風先病…:\

    ReplyDelete
  16. 我個肚都響起警號喇

    ReplyDelete
  17. Scorpio9:39 PM

    AMY, 咩事呀? 肚痛呀?

    ReplyDelete
  18. 應該係肚痾啦,因我今日做緊運動時個肚唔係好得,好在我頂得順做晒兩part運動,最重要就係冇放出不明氣體,我諗我唔可以兩餐都飲shake,聽日要改改先得

    ReplyDelete
  19. 哈哈~ 記得上次又瘡痾又嘔先特登去食肥野, 我記得又食burger又食百力枝tim~!

    ReplyDelete
  20. 病左減肥好辛苦呀... 祝你快d好番!!

    ReplyDelete
  21. blingbling12:27 AM

    好喇好喇>.< 見係你 咁我就問一句喇:p 點解你唔食飯飯嫁?^^ 唔食飯飯夠飽嫁咩??

    ReplyDelete
  22. 嘉露1:12 PM

    快啲..快啲好番...唔好死頂呀, 再唔好就要睇醫生喇...先萬唔好搞壞身體呢

    ReplyDelete
  23. Scorpio7:36 PM

    嘉露, 今日好好多喇食左藥訓左覺冇咁辛苦, 不過都係痴痴呆呆

    ReplyDelete
  24. Scorpio10:53 PM

    BLINGBLING, 我不嬲都冇飯癮架XD

    ReplyDelete
  25. FanFanKylie1:35 AM

    係呀!! 如果唔舒服,d人會叫您不如唔好返工, 如果返工,您就要function到~~ 真係好慘

    ReplyDelete
  26. Scorpio8:05 AM

    FanFanKylie 好在今日學生終於放假喇, 我唸會清閒D呱

    ReplyDelete