ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 29, 2007

Day26~繼續邪惡


午餐: 啤梨一個、邪惡美味棒一條、豆豉鯪魚一件+嘉頓椰圈一個

下午茶: 威化餅

 

參加版友: (26人)

yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪Kocy後來

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


9 comments:

  1. Cho Kwan5:57 PM

    我琴日都食左美味棒呢...

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:58 PM

    yamaha, 真係好美味~:D~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. Cho Kwan5:59 PM

    係丫..我細個勁中意食...

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:56 PM

    YAMAHA, 我都係細細個食過覺得好味, 大個得閒買黎食食返O個種回憶同味道

    ReplyDelete
  5. ka yui7:47 PM

    嘩~~~~邪惡啊 [姐係你個樣 ]

    ReplyDelete
  6. yee hwa5:41 PM

    死la.....我仲未的起心肝減tim架......我諗我要努力la.....雖然食嗰方面都有小小改變....但係好似運動做唔夠......    

    ReplyDelete
  7. 王語嫣6:59 PM

    美味棒以前對我來說好好味,e家對佢起多左個形容詞-------邪惡 !!!! 以前一食會食唔停 !可以一日食兩條 e家,唔敢啦........ 呢個世界就係敢,好食的一定肥

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:13 AM

    lydiangelhk   我呢排反而寧願做多d運動食多d:p 茜茜, 所以我食一排減一排囉~食o個排好放縱架

    ReplyDelete
  9. Sui Fan6:09 PM

    我都

    ReplyDelete