ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, July 27, 2007

Day24


早餐: 梨一個(今日發覺佢唔係好大…究竟之前o個d係咪大d既呢?)、羅漢果水700ml、自製檸檬夾心蛋糕4件(成個俾我食左70%以上, 雖然用左代糖, 不過total大約都有1500kcal我食左起碼1000kcal~)


午餐: 唸住朝早咁FULL LUNCH食清D啦, 去左好好粥麵食左個魚蛋米線, 點知勁油= =唔夠酸又勁辣= =米線好淋, 不過魚蛋好味~

下午茶: 經過一輪掙扎之後結果放學冇去游水又好肚餓於是同同事去左食T= =食左3/8碟豆沙窩餅、2件芒果糯米卷, 都食好唔滿足, 分手之後自己買左件牛肉煎包食~滿足晒~^0^ 飽飽見倒其他野都唔想食LU~


晚餐: 豆豉鯪魚炒油麥菜、煎牛肉包、柱侯蘿蔔炆牛柳

 


參加版友: (26人)

yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪Kocy後來

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


5 comments:

  1. meiling9:50 PM

    你好ar" 我第一次黎你個blog" 不過我成日上去你果個食譜ge網到睇食譜" 你都同我一樣好鐘意食野咁wo@@ 我想煮果個 西汁牛仔骨 "不過見到芡汁果到有個叫ok汁ge物體 咩係ok汁??

    ReplyDelete
  2. 下!你咁既早餐都叫full,咁我果個叫咩呀,直情係超超超full囉

    ReplyDelete
  3. Scorpio11:11 PM

    ling, 你好~係呀~我好為食:p我落左o急汁 amy, 我打漏左尋晚個蛋糕XD成個俾我食左70%以上, 尋晚加埋今朝起碼食左1000KCAL 今晚都係不得了XD

    ReplyDelete
  4. 等我幫你手食d蛋糕啦...ka ka

    ReplyDelete
  5. Scorpio2:02 PM

    amy好呀

    ReplyDelete