ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, July 05, 2007

減肥大敵

你減肥最大既敵人係咩呢?

雖然我為食又大食, 又受男友反對, 不過我減肥最大既敵人係………

停經…!

早幾個月停過2次, 都咪話唔驚…第一次食勁飲五青汁之後, 第二次係食西柚餐之後, 唔知係d餐單唔均衡丫, 定係同BMI過低有關?

話說低過18.5就係過輕, 我2次都係18.3倒就停喇…>口< 有冇咁準呀?

我目標係110磅既話…BMI得17.X…咪永世都唔駛旨意?? 我一停經就食返多野, 咁佢先正常返…


16 comments:

  1. simon7:50 AM

    我都減緊肥喎, 我既目標係120磅, 減肥最大敵人係停經既咩??? 乜唔係拖延同無決心咩? 好在我係男仔o者 我以前都有上過一d健康堂, 我記得好似話開始減肥時, 體重會下降, 但到左某一個level時, 就會係停滯期囉, 因為身體適應左丫嘛, 好多人就係呢度放棄左, 堅持呀!!

    ReplyDelete
  2. sin tung8:10 AM

    -v-|||+油哦!!!唔好 減減下肥暈左wo=v=

    ReplyDelete
  3. Scorpio8:44 AM

    simon, 你既大敵當然唔會係停經啦= = 任你幾堅持幾有決心, 一停經就唔駛唸, 一定唔可以再減

    ReplyDelete
  4. Scorpio8:47 AM

    惡惡, 我只係中學O個時食藥減肥暈過一次, 之後用自己既方法清淡飲食加運動都OK

    ReplyDelete
  5. 雅媛10:49 AM

    我而家都係呀.2個月冇嚟啦.再係咁我要睇e生

    ReplyDelete
  6. blingbling10:52 AM

    蠍應該都幾高 如果係高的話就應該唔洗減咁多嫁喇@@

    ReplyDelete
  7. ka yui11:56 AM

    停經~~~?咩有關係嗎~~um....好在我冇呢家野. 不過你都几麻煩吧. 咁你要努力啲先減到目標的磅數吧.

    ReplyDelete
  8. 你一係唔好減到咁低啦, 減到正常水平咪得lol =v=

    ReplyDelete
  9. Scorpio1:27 PM

    suki, 你唔考慮下改變下減肥策略先? blingbling, 我從前係想減到100架~不過覺得太瘦, 依家都嫌肋骨太現, 不過腰以下好有減肥需要… 銳, 努力d…唔係解決方法喎, 惟有希望今次唔好出現呢個問題啦, 舊年照自己o個套飲食同運動減都冇事, 一食餐就出事, 唔知真係關事定係因為已經減到咁上下既關係 丁屎, 點為之正常? 我依家唔正常咩?XD

    ReplyDelete
  10. ka yui2:58 PM

    原來是這樣子的.明白了.

    ReplyDelete
  11. 雅媛3:52 PM

    我覺得冇咩問題喎.節食加運動

    ReplyDelete
  12. 雪雪4:49 PM

     我從來都冇諗過呢個問題 ...... 女人真係麻煩!!! 我一向都亂晒,我諗..賀爾蒙唔正常,都會影響體重!我通常係知 M 前幾日,特別重 d!

    ReplyDelete
  13. 嘉露5:29 PM

    我上次食西柚餐嗰個月同之後個月M都黎得唔好呀, 依家唔食lu...寧願用另外嘅方法去減, 要減得有營養...

    ReplyDelete
  14. Cathy7:45 PM

    蠍:唔如成日計住啲磅及BMI啦!妳一啲都唔肥,最緊要健康呀! 我就要減肥,妳哋唔駛啦

    ReplyDelete
  15. Scorpio8:09 PM

    suki, 咁你都係睇下醫生啦~停2個月好驚下架喇我 雪雪, 不過聽講太肥都會停經 嘉露, 咁可能真係關事, 但我第一次食又冇事, 係呢你開始左未呀? catfood, 我肥返好多呀…舊年減左o個d肥返一半喇!! 對脾好粗呀~!!仲有個肚腩

    ReplyDelete
  16. Scorpio8:16 PM

    catfood, 仲有呀~我唔想只係"唔肥", 我想fit呀~^^

    ReplyDelete