ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, July 12, 2007

Day9~痴痴呆呆眼瓊瓊

尋晚訓得好好~今朝起身好好多喇, 冇尋日咁嚴重, 不過都係痴痴呆呆@@

33, 24.75, 35.2 (30)

早餐: 雜菜湯、蘋果一個

小食: 超群芳叔蛋撻一件

午餐: 豬瞤魚片粥

下午茶: 又整多件蛋撻

呢幾日既運動都係…訓覺(訓得唔好…個幾鐘醒左幾次…)

晚餐: (UNCLE生日) 蠔油1鮑片數片, 芥菜, 中蝦3隻, 蒸魚, 芒果MOUSSE CAKE1件

聽日學生放暑假喇~~我可以8點鐘起身喇~^0^V

 

參加版友: (21人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


12 comments:

  1. blingbling9:29 AM

    病好喇>3< 唔好吹到風呀=.= 會凍親嫁 小心身體喇^^

    ReplyDelete
  2. ka yui10:13 AM

    早晨啊~~[bonjour] 好番啲就好啦. 早餐:麥皮,半個西柚,一塊馬拉糕,啊媽豆漿一杯. 午餐:飯[大約一碗]+叉燒[適量]+小白菜[適量].

    ReplyDelete
  3. stweetcat11:21 AM

    其實您係咪算食得太少嘢?? 唔夠營養... 我放响公司d奶一有少少肚餓我就飲ka la~ 可能我同您工作性質唔同, 我成日坐响個位度, 心思思少少餓就食...其實係食嚟解悶, 所以晚晚做運動都唔見瘦...

    ReplyDelete
  4. po yan12:54 PM

    好返d就好囉,不過你都要休息多d!

    ReplyDelete
  5. 阿蠍..............努力呀~!

    ReplyDelete
  6. 嘉露1:25 PM

    好番就好喇...你記住要食得有營養啲呀..唔係好易又病架喇~~

    ReplyDelete
  7. Scorpio5:51 PM

    stweetcat, 我都成日坐o係位架其實…忙o個陣就會唔記得搵野食, 唔減肥o個陣都成日想食野架, 依家就食生果囉, 不過今日都好忙 blingbling, 銳, 史力奇, yan1984, 嘉露, 多謝大家^^ 今日好d喇冇尋日咁嚴重, 不過仲係痴痴呆呆眼瓊瓊…@@

    ReplyDelete
  8. 你就好啦,你學校咁早放暑假。 我明天家長日,星期一仲要返去開會!

    ReplyDelete
  9. Scorpio11:41 AM

    Cherub, 都係差一日JE~我暑假都要返喎~

    ReplyDelete
  10. 大蚊2:37 PM

    小心身體,要食多d有營養嘅食物呀!!!

    ReplyDelete
  11. 嘉露5:05 PM

    精神番就好喇~~

    ReplyDelete
  12. Scorpio5:53 PM

    大蚊, 男友都係咁講, 唔俾減肥住, 不過我冇心機冇胃口, 唔知食咩好 嘉露, 不過冇氣冇力…

    ReplyDelete