ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 22, 2007

Day18~洩晒氣

俾人話完瘦度氣洩晒= = 其實之前O個晚已經好想搵野食…咁講一講今日又去玩~完全將減肥拋諸腦後=口=

早餐: 火龍果一個、自製合桃提子包小半個、KFC鬆餅大半個、葡撻大半個(本來想食晒成個餐架~不過過左鐘買唔倒咋…)

之後出發去海洋公園~園內食左刨冰一大杯、麥記大汽水半杯、麥記脆香雞翼雞鎚各一隻、麥記芒果士多啤梨新地各半杯、自備麥香紅茶半支、綠力半罐

夜晚去左TST一壽司~好鬼好味~不過好細件~一口一件剛剛好~食左紐約藍鰭吞拿魚壽司一件、吞拿魚腩壽司一件、炸軟殼蟹壽司2件、kingkong卷2件、海膽toro碎壽司1件、5A黑和牛壽司半件、火灸三文魚壽司件半、白草油金魚壽司2件、蟹棒壽司1件、蟹膏壽司1件、芒果三文魚青瓜卷壽司1件, 飽~又未至於頂XD

返到屋企仲食左伊利牛奶雪條大半條>0<

完完全全唔係減肥既生活~不過仲未完…

 

參加版友: (24人)
yan1984AmyCherub魔女丁屎sukirankura魚子醬嘉露物語blingbling
甜睡寶寶kinki阿心、同事A、martinmak銳史力奇茜茜FanFanKylielydiangelhk
Tabby車梨靚表姨雪雪

齊齊減肥大行動~報名處八月版聚報名


14 comments:

  1. 我今日經過kfc都想買個鬆餅食架,不過都係忍住

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:50 PM

    AMY, 唸住聽日去食KFC早餐XD今次要買套餐XDDD

    ReplyDelete
  3. 蠍, 你就好啦,我唔會經過kfc、m記呢d架,好少有機會食,我超鍾意食kfc既鬆餅同雞扒早餐架

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:53 PM

    amy, 我返工都唔經架~要出到火車站至有, 咁咪仲好~方便既成日食仲駛減~我聽日放假嘛又早出門咪唸住去食囉~都唔知食唔食得成~:P 我以前唔食佢D鬆餅架~依家呢隻先O岩我食~一般黎講我都係麻麻地鬆餅, 中學O個陣同學介紹我食左2次都係接受唔倒

    ReplyDelete
  5. ka yui6:51 PM

    嘩~~~唔好放"中"喔~~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:31 PM

    銳, 我度氣洩晒喇~~完全唔想收口>< 所以唸住黎緊呢個星期加運動, 唔知做唔做:p 7月就黎完~我都希望做返d成績~

    ReplyDelete
  7. Cindy7:32 PM

    想玩反彈呀﹖﹗

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:35 PM

    靚表姨, 哈哈, 食幾日先再發力啦~度氣洩左要放幾日假儲返XD

    ReplyDelete
  9. 你夠義氣呀你, 同我一齊勁食~

    ReplyDelete
  10. Scorpio1:20 AM

    YAN1984, 緊係XD 今日都唔弱XD 聽朝食KFCXDDD

    ReplyDelete
  11. Ka Yan1:42 AM

    哈哈~聽日我要收心性喇~!

    ReplyDelete
  12. 雪雪6:57 PM

    wow!!! 我見到你咁多野~~流口水!!! hahahahha

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:16 PM

    雪雪景yan1984, 今日繼續放肆XD 聽日要落力D做運動XD

    ReplyDelete
  14. 嘉露1:19 PM

    我呢輪都勁食呀, 完全無減到, 上個星期已經勁食喇...食晏都飲湯, 食飯..好彩到今日先重返1磅啫...唔係我唔想減..係未減得住..過多個星期先再黎過...所以我要把握呢個星期去食好嘢呢

    ReplyDelete