ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 03, 2007

第四次到訪鳳城

(下晝睇開飯話近年開左好多間鳳城, 不過得太子同北角係正宗~)

呢個幾月黎第三次食, 約O係旺角唔知去邊度食又帶左餅去切就會黎呢度~

今次嗌左D之前嗌過同一D之前未嗌過既野

嗌過既有炸子雞, 炸粉果, 蝦多士~粉果好味過上次, 其他依舊

未試過既有炒鮮奶, 睇開飯見倒有得拼蝦多士就嗌左個~不過炒鮮奶麻麻, 大家都食唔出係咩黎, 食剩左

家鄉桂魚卷, 呢味好似第一次黎食有嗌過? 唔係好記得, 一條魚得幾件魚卷, 入面好似卷住火腿? OK啦冇咩特別

雜菜粉絲煲, 其實之前都嗌過一次, 主要係想食下D菜, 粉絲都幾好味

福建炒飯, 為左唔想食七而嗌既, 當然係食唔晒, 我打包左返黎

椒鹽鮮魷, 同學隨意嗌既, 又幾好味喎~一黎到就聞倒好香

乳豬拼生腸(跟海浙), 下晝睇開飯先知呢味咁出名, 又試下~乳豬皮脆肉嫩, 唔錯

食埋我帶去既蛋糕, 最後送既綠豆沙已經食唔落~不過今次冇咁識做, 唔記得俾刀, 俾左刀又唔記得俾熱水…之前幾次都有俾~

不過依然覺得呢度服務好好, 阿姐哥仔都好好人, 下晝睇開飯先知原來好多人唔滿意呢度既服務水平, 我覺得好好喎~黎左幾次都覺得好好

今次本來有8個人, 嗌左8個送, 點知有一個甩左底…佢黎埋就O岩O岩好喇~

開飯前望見人地既西米焗布甸好吸引, 黎之前都有唸過訂, 又唔知佢地食唔食唔敢亂嗌, 黎到見倒人地有即管問下, 結果賣晒…佢話一黎到早D落order都仲有…好在冇嗌到, 唔係食剩得仲多, 下次再黎一定要試勻佢d要預訂既菜式! 不過下次都唔知幾時, 一來減肥, 二來黎得太密喇~抖一排先喇~~:p


3 comments:

  1. ka yui12:29 PM

    你食咁多,會唔會要減好長時間啊.

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:01 PM

    銳, 你睇下咪知囉~

    ReplyDelete
  3. 我覺得銅鑼灣鳳城最好味, 北角同旺角係老闆, 其它係老闆d伙計自己出來開的, 但我覺得係青出於藍.  北角同旺角d菜式都麻麻,又貴, 個場又舊, 坐得不舒服.  銅鑼灣的八寶鴨/蝦多士/西米布甸/尋龍魚湯都超正.
    [版主回覆03/30/2009 23:07:00]我冇去過其他呀^^ 唔方便…係黃埔多D機會經過, 唔知係老細定伙計開既呢?

    ReplyDelete