ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 04, 2006

減肥日誌 20060804 -- 忽然對包包同粉麵生厭

不經不覺食左幾個月

差唔多一星期五日lunch都係食湯粉麵

朝朝都係食包

有時lunch同t 同dinner都會食包(因為有包癮)

唔知點解 今日無啦啦覺得厭  唔想食

結果出左去大快活食左個肉醬意粉 :p (唸左好耐想試蜆意又唔想等,又好似乾爭爭咁)

今晚又要煮正式晚餐(佢話要食返我減肥前煮o個d野 :p)

前晚上完第一堂yoga, 尋日同今日都背脊痛…真係練倒背脊既肌肉...黎緊我都係唸住轉運動為主, 尤其situp yoga呢度局部收緊既運動

 

早餐:嘉頓燕麥包2個 (180kcal)+eco餅一包(50kcal)

午餐:(邪惡)肉醬意粉@大快活(唔想食包同沙律,又唔想飲餐飲,所以冇嗌餐,本來食d蔬果係好既,不過怕凍親隻牙…痛痛…><)

下午茶:嘉頓燕麥包2個

晚餐:蒜茸粉絲蒸扇貝、醬爆牛仔骨、竹笙上湯小棠菜 (真係好耐冇正式下廚煮返D正常野:P)

3 comments:

  1. YOGA呢....我唔會做完之後周身痛,不過做個時就非常辛苦, 尤其是 類似situp 效果既動作... 我想學下整沙律 , 有冇好食譜介紹呢! (唔知點解我成日都入唔去你個食譜網度)

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:37 PM

    佢係咁叫我地雙手靠後,平時冇注意呢樣野,同埋唔會hold咁耐,先發覺原來咁少用背部肌肉。我地今次冇做腰同手,主要係腿同背,佢見我個頭掂唔倒地或者腳o個d會輕輕壓我落去,差d想嗌「唔得喇好痛呀!」不過都忍住壓左落去,反而第二日又冇痛喎。

    ReplyDelete
  3. Scorpio1:39 PM

    沙律冇個喎,自己鍾意整咩就整咩,最緊要夾返d醬既味道。好似粉藍蓋o個隻卡夫就好d夾,我會落蝦、蛋、生菜、蘋果做膽,其餘你可以加d自己鍾意既野。另外有隻又係fat free既千島醬就偏酸,我覺得同生果比較夾,試過木瓜、蘋果、粟米都夾倒,火龍果都可以試下我唸都ok。

    ReplyDelete