ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 03, 2006

咳咳咳咳咳咳



6 comments:

  1. My Coffee Corner12:15 AM

    保重呀,吸收番多d營養啦...take care!

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:33 AM

    唔知關唔關呢排冇食KAWAII EC既關係,病程拖慢左,喉嚨痛左好耐,咳已經好幾日,上次食住KAWAII病既時間好似短D… 尋晚食多個橙…病情惡化… = =

    ReplyDelete
  3. My Coffee Corner10:18 AM

    喂喂...咳係 唔可以 食橙架....唉,忽然覺得自己好似呀媽tim... !! 話時話,你有冇msn架...我個msn係 makwendy@hotmail.com 你可以add 我架.

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:55 PM

    係囉…我食完男友都係咁講…我唸住唔凍就唔怕嘛…又聽過有人話食橙好,其實我都記得細個睇西醫都叫唔好食橙,連甚少戒口既西醫都咁講…不過我都係食左… 喉嚨依然痛,唔知係咪咳到痛… 我有MSN呀,不過我唔o係屋企,返到去再add你 ^^

    ReplyDelete
  5. 個日打波都覺得你面青青ga la,食番d有營養既野啦。

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:48 PM

    其實尋日你問我係咪唔舒服o個時應該黑口黑面... ^^"

    ReplyDelete