ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 07, 2006

《29+1》的期待


很久沒有看過舞台劇,其實也只有數年前跟隨兩位教院同學看過《尋妻記》,感覺很有趣,一直很想再看,可是畢業後再沒有他們見面,也再找不到結伴觀看的人。

早前從雜誌上看到另一齣舞台劇《二人餐》上演,女主角前一部作品《29+1》的命題更吸引我。昨天從一位網友的部落格看到她重演的消息,馬上相約一同前往觀看。

心情既緊張又期待,像是期盼良久的夢即將實現。許久沒有觀看舞台劇,許久沒有結交新網友,能夠交上志同道合的新朋友感覺真好。^^


10 comments:

  1. My Coffee Corner4:19 PM

    heheheeeee....我都係咁話, 好開心認識倒你喎!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:14 PM

    大家咁話 ^.< 係喎一唔一齊食飯?你由邊度出發?

    ReplyDelete
  3. My Coffee Corner12:38 AM

    嗰日係星期四(8/17),我會0向新蒲崗嗰頭走...um...不如係灣仔食啦,因為我0地會向灣仔睇ah ma!! 我明天會去取票, 嗰晚睇show時間應該係8:00pm, 食dinner時間同地點我再同你定啦!! 話時話,我覺得你響電話度同響blog度有d唔同...響電話...有d cool 同好爽嗰隻 ah !! 你自己覺唔覺呀....heheee!!

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:42 AM

    咁你覺得BLOG上既我俾你既感覺係點呢?^^"

    ReplyDelete
  5. My Coffee Corner1:09 AM

    um...我覺得blog上的你比較溫婉,好似個細路仔咁,不過我d friend都話我響個blog度成日都"懶"感性,同我平時唔多同喎...heheee!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:37 AM

    可能blog係一個比較內心既世界, 冇咁自我保護。不過其實2個都係我, 我都算cool cool地既人,爽就唔知喇,我都有傻氣既一面。^^"

    ReplyDelete
  7. My Coffee Corner10:46 AM

    完全feel到...不如你話我知你叫乜名呀??hahahahaaaaaa

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:08 PM

    Scorpio係我真名黎~^^

    ReplyDelete
  9. My Coffee Corner3:02 PM

    哦...haha我仲以為你用"天蠍座"做網名tim!!

    ReplyDelete
  10. Scorpio4:50 PM

    我係用天蠍座做英文名^^

    ReplyDelete