ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 09, 2006

搏鬥

前晚久違既感覺突然返黎--忽然有隻曱甴o係我頭頂擦過!!!好耐冇俾飛曱甴嚇過…對上一次有佢o係度一手幫我捉住,今次一個人都冇…= =

我聽倒「佢」降落左o係隔離張書檯上面,但係只聞其聲不見其影…之後繼續上網,佢又突然爬到我面前大約一尺距離倒既地方,足足有我隻手指尾咁長…我慢慢後移,跟住入廁所攞左本雜誌旁身,唸住等佢一移到平面既地方就拍落去!佢飛到牆上,我輕輕掩埋度門,點知佢又飛左上書架上面我見唔倒既地方…我緊握雜誌坐o係床上唔知點做好,忽然佢又飛左出黎…仲o係燈膽附近盤旋…=__=" 我唸住佢一跌落黎就拍走佢架喇,點知佢飛左去電腦檯上面擺袋既地方…見倒佢d觸鬆郁郁下><|||跟住我走左去開窗唸住等佢飛走啦,不過又驚有更多飛入黎喎…最後聽倒佢飛左飛就再見唔倒佢喇=口="!!!

呢個時候已經係半夜2點幾,點算好呢,我開左窗開左平時唔會開既窗簾企左o係度,搬過隔離房訓,又有好多衫o係床上面要執;訓廳又有大蜘蛛又驚咁空曠一陣唔知又有d咩飛出黎襲擊我…結果我決定大被cum過頭訓,最緊要佢唔好跌落我塊面,都唔好跌落我個身度!呢個時候神經緊張到一聽倒少少聲就覺得係佢既拍翼聲,一見倒黑色一小團就以為係佢既真身…雖然我唸佢應該仲驚過我…結果訓到半夜熱醒左成身汗起身開冷氣,起身o個陣發現個窗唔知點解閂剩幾吋闊。眼不見為乾淨,希望佢走左啦…

結果尋晚返屋企之前去左買殺蟲水同曱甴藥餌對付佢,一返到屋企想放低o岩o岩收入黎d衫既時候發現左之前見過o個隻大蜘蛛,即刻放低d衫,使出新買既殺蟲水對付佢,點知噴到一地都係佢都仲係咁走,結果我要用個噴罐底dup佢,dup到佢斷左幾隻腳先死,不過我都俾d殺蟲水跣到跌瘀左膝頭…當時o個種狠勁簡直係將對飛大強o個種恐懼發洩晒o係佢身上!

之後就入房周圍噴,噴完隔左一陣就入房上網,上上下突然又聽倒有聲,跟住仲見倒窗簾後面有物體向下移動既影子,我又立起本雜誌,一手雜誌一手殺蟲水,鼓起勇氣撩起窗簾,佢真係飛出黎呀!可能我冇噴到窗簾所以佢呢左入去,好可惜我冇開到窗呀!!!>口<呢個時候緊係對住佢起勢噴啦!佢一路受刑一路飛,最終跌左落床尾d雜物度,我再噴多兩野之後就慢慢拎開d野,見倒佢已經垂死掙扎,呢個時候d緊張氣氛先緩和左落黎…

跟住我搵左個好耐冇見既掃把仔出黎掃左佢沖左落廁所,終於大功告成,一晚殲滅左兩隻可怕大害蟲!呼~輕鬆晒!

其實我屋企一向都冇殺蟲水,今次亦係我第一次買,之前就算有曱甴我都只係買藥餌對付佢地,都幾work架,不過見效就冇咁快,今次發現手執殺蟲水殺敵真係唔錯,噴兩噴即死,果然係「殺他死」!快靚正,不過就噴到我一床都係,訓醒間房都仲係成陣殺蟲水味…


10 comments:

  1. 你好勁丫,我好怕曱甴,遠處見到已經太叫同哭了!

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:12 AM

    我都好驚架…第一次俾曱甴飛落膊頭,我唔知係咩用手一撥佢跌左落我個身度!=口=我大叫左出黎,雖然當時屋企冇人。我依家都驚架,唔飛由自可,飛o個d真係超驚!!所以我都好徬徨,精神又緊張唔知點好,不過冇人幫,都要自己搞掂佢架…惟有硬著頭皮!我阿媽就真係勁,咩都唔驚,通常曱甴同壁虎兩樣總會怕一樣,不過佢2樣都唔怕,老鼠又唔怕,都唔知佢怕d咩,好似天不怕地不怕咁好堅架!!最衰佢依家唔係同我住…惟有自己黎啦…依家總算解決左,鬆一口氣:p 咁o岩我又睇緊你舍blog喎~^^

    ReplyDelete
  3. 對於小強我真係有過太多可怕經歷啦......想起都可怕 發生最可怕係 當我訓緊時佢在我頭髮上爬行 我拍死左佢 佢隻腳仍然留在我頭髮上 我即刻大喊大叫 當時係凌晨兩點幾 嘈醒左屋企人 個個安撫我都無用 我仲洗左幾次頭 ....之後幾晚我都唔係好敢訓..我而家係街上見到小強我都大叫同即刻走呀....  >.<  

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:44 AM

    嗡勁!?你咁都可以唔即刻彈起仲可以拍死佢?@口@|||我住HALL O個時有同學訓訓下有隻曱甴爬左上佢張床,搞到佢半夜要起身洗床單XD

    ReplyDelete
  5. 因為聽到佢有聲 我覺得小強既聲音真係好恐怖架 >.<

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:28 AM

    係咪拍翼聲呢....

    ReplyDelete
  7. 巧兒5:01 AM

    宜家啲殺虫水出左清香味架喇, 我買左樽係屋企, 你想知, 我睇睇乜野牌子先!

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:39 PM

    BIBI, 殺蟲水可唔可以殺鹽蛇架?

    ReplyDelete
  9. 巧兒10:15 PM

    但係我bf話鹽蛇係益虫叫我唔好殺喎! 佢係食蚊架!

    ReplyDelete
  10. Scorpio9:34 PM

    bibi, 我都係咁話...不過我男友唔係咁話呢XD

    ReplyDelete