ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 25, 2006

快樂餅店

food谷有人介紹呢間餅店,我覺得店名好吸引,可惜好遠.....

 

o個位版友既評價係:

「呢間係我去過咁多麵包鋪最懷舊既
買左個奶油卷$2.5...D奶油未食都聞到勁香
食落好滑但又唔覺油膩..我覺得雪凍左會仲好味
我買果時係一點幾...都幾多大隻佬黎買包食..想參觀耐D都唔係太好意思
聽人講呢度雞批同蛋TART好食過附近既金鳳
下次一定定要試下」


2 comments:

  1. My Coffee Corner12:04 PM

    睇落好似好吸引喎...等我下次去灣仔時搵下sin先!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:48 PM

    試完記得返黎報告下呀~ ^.<

    ReplyDelete