ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 30, 2006

西柚餐減肥法 ~ Day3

早餐:煙肉粒炒蛋(上磅發現重左…馬上同塊煙肉走肥XD)、西柚半個

午餐:尋日食剩既肯雞雞蜜蜜燒雞翼兩隻、青瓜蕃茄火腿沙律(走醬原來都好好味)、西柚半個

下午茶:低乳糖奶一盒

運動:YOGA 1小時20分鐘

晚餐:芥蘭炒牛肉、蒜茸麵豉蒸排骨、蒸鱈魚扒(YingYing推介,估唔到又真係幾好味喎~不過我唔係買銀o個隻,好貴:p買左就咁叫鱈魚,可能係龍鱈魚,有隻白鱈魚仲貴!><)、西柚半個


10 comments:

  1. 巧兒2:07 AM

    我同你買果隻一樣, 我都勁鍾意食!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:08 AM

    bibi, 你係咪指龍鱈魚?不過我蒸過2次都屙油...太可怕喇...煎又唔會

    ReplyDelete
  3. 巧兒3:52 AM

    唔係呀, 喺百佳廣場買, 叫鱈魚喎, 連蒸出黎都無油, 同埋你係咪連皮食呀, 千祈唔好食魚皮呀, 超超超肥!

    ReplyDelete
  4. 巧兒3:53 AM

    講漏左, 我係切左皮先蒸!

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:17 PM

    bibi, e?我買親鱈魚都冇皮個喎...不過我食魚會食皮架~魚油有益嘛~

    ReplyDelete
  6. 巧兒9:46 PM

    點解我買果啲側邊有一條皮圍住o既? 個百佳嬸嬸同我講叫鱈魚喎, 嘻! 其實係我本身唔鍾意食皮咋, 同埋怕魚皮肥嘛!

    ReplyDelete
  7. Scorpio9:38 PM

    BIBI, 丫我知你講咩喇~又好似有喎XD

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:20 PM

    BIBI, E?你都係蒸架?可能我唔受得呢種油...

    ReplyDelete
  9. 巧兒2:59 AM

    有可能喎! 你去皮試吓下次會唔會再咁啦!

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:36 PM

    bibi, 仲敢咩...

    ReplyDelete