ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 22, 2006

情緒低落與減肥

情緒低落實在是很好的減肥藥,比生病還有效。因此經常聽說失戀可以減肥,我沒有真正失過戀,只是也有類似的經歷,真係消瘦很多。

也有一位同學整整一星期什麼也沒吃,瘦下來後也一直保持身材。

剛才看了一位blog友的愛情故事,總要有點障礙有點衝擊才算得上一個精彩的愛情故事吧!她的故事很吸引很有追看性,可真的發生在我身上的話,我寧可要一段簡簡單單,平平凡凡的戀愛。

從相片上看她已經很瘦很瘦,不曉得是故意減肥還是慣性心情不好的關係,只吃很少東西,愈來愈瘦…

要我用快樂來換取輕盈體態的話,我寧可胖一點好了。


5 comments:

  1. My Coffee Corner3:26 AM

    因失戀而會消瘦這一套絕不能用於我身上....因我越大壓力, 越會吃!!!! 死得!!

    ReplyDelete
  2. 巧兒2:02 AM

    我個fd失戀, 一個月瘦左廿幾磅, 講都無人信, 不過係真人真事! 三十幾歳人, 拍過無數次拖, 離過婚, 宜家追求o既係一個愛自己多過自己愛佢o既男人已經好足夠, 又可以包容我有個囡, 我覺得我宜家bf已經夠喇! 其實, 初初我都好衰, 拍左一年拖度, 都有介意過佢o既工作同我工作唔多相配, 有時又會嫌佢唔夠靚仔, 不過慢慢調節過黎, 我睇唔起人地, 人地都可以睇唔起我啫, 點解一段戀愛要諗咁多野呢, 後生果陣同靚仔拍拖又點啫, 有錢又點啫, 同佢地都唔開心o既, 愛情我承認要轟烈過係一件好事, 不過, 我宜家唔會再追求呢啲野喇! 要我用快樂來換取輕盈體態的話,我寧可胖一點好了。 我好同意你一句!

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:04 AM

    bibi, 點會冇人信, 我聽過好多個案係失戀暴瘦 人往往係要洗盡鉛華先學會平凡是福

    ReplyDelete
  4. 巧兒3:56 AM

    你真係好明白我, 好感動!

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:20 PM

    BIBI, ^^

    ReplyDelete