ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 18, 2006

放縱三星期

原來不經不覺已經暴食左3個星期
又冇去放狗長征 哈哈
不過都有KEEP住做下YOGA同打羽毛球既
星期初食左2餐自助餐胃腩一度去到空肚27, 飽肚31XDDDDDDDD
飽肚O個陣真係實的的O個隻喎, 好搞笑!!好似有左幾個月咁!
好在依家消化左修返少少, 空肚去返24.5- 25
過左今個星期D飯局完晒~下星期開始可以正常返喇
我唸住都係食返正常, 唔好太過份, 但又唔好太刻制
不過運動就想照返之前減緊O個陣咁, 再加埋YOGA
頭先買左張YOGA毯
同埋每日掃地掃地<<<(唔好睇少佢, 都幾大運動量下架)
我唸都應該KEEP得住既
就黎M到, 今日唔敢上磅 :P
下個星期先啦~XD

 


1 comment:

  1. 我覺得做家務都係一個好運動 之前我成日幫阿媽打掃屋企 佢仲以為我好乖 哈哈 其實想減肥就真

    ReplyDelete