ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 02, 2006

第一堂YOGA報告

頭先上左第一堂
每個動作都唔係好難, 如果唔駛hold咁耐既話.....
有一個動作好鬼痛, 個miss係輕輕壓我落去...真係想嗌痛...最後都忍住
有一個動作平衡唔倒...
整體黎講時間都過得好快, 做既動作唔算多, 每一個動作我唸hold左既時間要段分鐘計, 絕對唔係我平時o係屋企咁hold5-10秒...
動作與動作之間轉姿勢時覺得自己對腳既關節係梗左, 要慢慢先轉倒...
做完個人好支力
不過做o個陣雖然熄左2/3既燈不過完全唔眼訓

估唔到有男仔上,好搞笑,真係硬好多XD
有D女仔做唔倒就會搵條毛巾幫忙,發覺原來我都算軟。


2 comments:

  1. 努力呀~~!!!!我諗我會仲硬個d 男仔, 正一硬骨頭, 哈哈~

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:57 PM

    如果唔係之前幾個月有o係屋企拉下筋我唸我都唔好得佢地幾多 = =

    ReplyDelete