ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 08, 2006

減肥日誌 20060808 -- 肥左!!? ~"~

今日著條褲硬係覺得比尋日緊,盤骨位有dun...~"~ 唔通肥左!!

o係學校磅針磅,真係覺得針磅好抵磅~50kg不到~哇哈哈哈哈哈哈 其實我以前好怕O係街上磅,一來牛條褲重, 又唔係空肚硬係覺得會重D, 不過依家比起屋企個電子磅反而輕D~哇哈哈哈~~

 



早餐:蘋果一個、士多啤梨蜜糖星星少許試試味、火龍果一個(聽講火龍果好高糖高脂?@@)


午餐:美味牛扒+十分油膩意粉+十分美味餐包+紅湯+熱檸茶走甜(@大埔新達紅樹林)


晚餐:韭菜煎餅、泡菜、特色韓國鐵板鍋(@荷里活廣場滿樂亭)


14 comments:

  1. My Coffee Corner7:09 PM

    "士多啤梨蜜糖星星" - 呢樣係乜0野黎架.........? 唔係呀, 火龍果一d都唔肥ga!! 我有個好消息話你知,我瘦左4lbs啦...hehee我會繼續努力!!

    ReplyDelete
  2. 我成日好怕減左之後好難維持 每次減左一段時間 就好想大食一餐 同埋一唔開心都好想食野 食左之後又會好後悔

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:39 AM

    Mauph恭喜晒呀~~蜜糖星星係穀類營養早餐+新鮮士多啤梨同高鈣低脂奶, 好美味架~

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:42 AM

    我依家基本上都食返正常野, 成日呢埋自己食好悶, 都想同D同事朋友聯誼下, 不過食又唔係真係好想大食一餐, 我本身都已經幾大食XD 我唔開心只想訓覺, 又唔會特別想食野, 不過有時唔知點解無啦啦發左癲咁搵野食, 明明好飽都仲係要食...

    ReplyDelete
  5. My Coffee Corner8:08 AM

    嘩,你影d相好掂,令到d食物更加吸引呀!! 點樣可以整到一張入面包括左幾張相ga? 又,個黑色background點樣整ga?

    ReplyDelete
  6. Scorpio8:35 AM

    多謝你先^^ 我用photoshop整架, 開個新file轉左底色之後開返幾張相拉埋一齊就得。

    ReplyDelete
  7. My Coffee Corner9:26 PM

    唔該哂! 好....等我又試下sin!!

    ReplyDelete
  8. siukei7:34 PM

    蜜糖星星是同類早餐中最美味的 ~~但也可能是最易胖的 你用的是傻瓜機嗎?

    ReplyDelete
  9. Scorpio2:11 AM

    係呀, 所以我減肥絕對唔會食呢d野:p不過過左七月同事食開就痴少少食黎, 不過講真過左七月我都可以用暴飲暴食黎形容!

    ReplyDelete
  10. Scorpio3:10 AM

    大部分時間都係用細DC,依家用緊CANON A430圖中所見都係用呢部機影, 間中會帶部KM D5D出街, 好似今日咁就帶左佢陪我去走訪我既回憶之地喇

    ReplyDelete
  11. Scorpio3:10 AM

    大部分時間都係用細DC,依家用緊CANON A430, 間中會帶部KM D5D出街, 好似今日咁就帶左佢陪我去走訪我既回憶之地喇

    ReplyDelete
  12. Barbara9:13 PM

        你好 !減肥其實可以開心又健康, 最緊要緊係有效啦!

    ReplyDelete
  13. 巧兒1:47 AM

    你影啲相好好呀, 我就勁差喇!

    ReplyDelete
  14. Scorpio11:59 PM

    bibi, 多謝你~

    ReplyDelete