ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, August 14, 2006

放肆

放了幾天假,大部分時間都躲在家裡大掃除,真的比年廿八還要徹底。

第一天清潔廚廁,並且整理了房間一角;第二天褶疊好衣物後便開始執拾衣帽間(其實是媽媽長期丟空而被我霸佔了的房間)及雜物房,直至晚上八時半準時收看港姐決賽,一邊準備晚餐一邊收看,然後又繼續大掃除,兩間房間都整理完畢後,廳中的一堆積存已久的雜物亦搬進雜物房中。掃地拖地花了好一段時間,換了幾次水,每一個角落都拖了三次以上,水卻還是黑黑的;第三天仔細抹淨廳中擺設與家具,又執拾了家中另一角落,又拖了一次地,這次污水總算比之前清澈了一點。很久沒有從家裡出發去街市買菜,回家時的感覺好像之前賦閒在家的日子。

四天假期均沒有正式運動也沒有注意飲食。

12/8--
午餐:自家制熱香餅配花生醬牛油鍊奶
下午茶:蛋卷
晚餐:火腿雞絲冷麵(青瓜壞了)

13/8--
午餐:椰菜雞絲生麵
下午茶:蛋卷、威化餅
晚餐:韭菜肉絲炒米、青咖哩雞、煎煮沙猛魚
宵夜:白糖糕

14/8--
早餐:牛奶麥皮、蘋果2個
午餐:韭菜肉絲炒米
晚餐:

完完全全不能稱為減肥日誌了…

本來今天要唱k buffet,明晚還要到Toadi食自助餐,如今今晚的約會取消了,很失望… :<

重了三磅,我卻不太在意…

大家都說我120磅差不多,使我更有恃無恐呢… = ="


5 comments:

  1. My Coffee Corner11:23 PM

    唔緊要啦, 偶然縱容一下自己也未為過!! 還有, 記得我們8/17的約會呀!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:47 PM

    實在係自己都覺得過份,餐餐都飽到頂,又成日搵零食食;不過我呢個星期仲有幾餐要食,食完再黎過! 係呢我地星期四約幾點邊度等呀?

    ReplyDelete
  3. My Coffee Corner4:57 PM

    我今晚msn同你約ah, ok?!

    ReplyDelete
  4. My Coffee Corner12:26 AM

    蠍, 有一件事想請教, 點樣可以10日減到10磅呀, 我勁急需減磅呀!! !!

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:21 AM

    我試過一次, 當時食一隻好難食既代餐,難食到我寧願唔食…結果十日裡面幾乎冇食過野, 輕左十磅。 不過其實咁短時間減既重量大部分都係水, 唔係好睇得出瘦左架…減肥始終唔係一朝一夕既事, 俾你減倒都唔健康, 搞壞身體幾唔抵!

    ReplyDelete