ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, August 06, 2006

Pizza Hut三文魚忌廉芝脆批套餐

飲品我要了一杯熱奶茶,侍應忘了給我糖包,結果渴不完。男友要了蘆薈冰茶,味道不錯,可以一試。

餐湯要了龍蝦湯及忌廉雞湯,龍蝦湯猶勝一籌,忌廉湯味道也可以,就像罐頭的水準一樣穩定。

選了農村特色芝脆批,放棄了新產品三文魚忌廉批。一來看見食谷版友說沒發現三文魚,二來男友說熟三文魚不好吃,結果選了這一款,今晚最好味的一道菜!芝士味香濃,新鮮熱辣!

紐西蘭青口茄汁米形粉脆窩比三文魚沙律有特色,因此選了它。米形粉感覺新鮮,一試無妨,可是下次未必會再試,像很軟的飯,大粒一點,又像通粉碎。Citysuper有售,有興趣可以買一包回家自己煮。印象最深的是魷魚新鮮不難咬,甚是欣賞。^^

挪威三文魚班戟卷,班戟皮不像平時那一種,看起來有點像膠,吃起來很「蛋」,煙三文魚配合甘荀絲、青瓜絲、蟹籽、碎蛋、沙律醬,我再加上一點點伴碟的椰菜絲,味道很匹配。

我們看見以上菜色上桌已決定打包薄餅回家,兩個人怎麼可能吃得了…

來到最後一道菜,甜品:忌廉泡芙更是嚇了一跳,一心以為2客頂多是4粒,一客2粒,沒料到侍應放下一碟五粒的泡芙後,緊接又放上另一碟同樣大小的!@@

這樣一個二人餐,實在是四個人吃也不嫌少,$188十分抵吃!










中銀信用卡三文魚忌廉芝脆批套餐+

















原價$377$188
























什果賓治 / 蘆薈冰茶 / 柚子冰茶2杯*

原塊龍蝦湯 / 意大利菜湯 / 蘑菇忌廉雞湯2客

挪威三文魚忌廉芝脆批 / 農村特色芝脆批1個(普通批)**


加拿大帶子三文魚鮮果沙律 / 紐西蘭青口茄汁米形粉脆窩1客


挪威三文魚班戟卷/ 特級小食拼盤1客 

忌廉泡芙2客

8 comments:

  1. My Coffee Corner7:56 PM

    睇到都口水流喇... !! 我諗, 真係要試一試la!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:16 PM

    真係抵,不過最好約夠四個人先,大食d3個都得

    ReplyDelete
  3. wing ting2:50 PM

    我食左個 中銀信用卡三文魚忌廉芝脆批套餐 la!!!  我覺得D 忌廉泡芙 上嘅朱古力太甜la!!!

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:16 PM

    一般朱古力漿都係咁既味喎~咁你覺得個批如何?係咪食返三文魚忌廉芝脆批?食米形粉定三文魚沙律?飲左d咩?好飲嘛?

    ReplyDelete
  5. wing ting7:27 PM

    我食左三文魚忌廉芝脆批,邊邊D三文魚太「流」la  ,跟住食三文魚沙律,其實我覺得冇咩特別lor        飲左蘆薈冰茶,我覺得太淡..... 唔知係咪因為唔同餐廳ga問題呢? 所以D野完全唔同味la??

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:36 PM

    又可能係口味唔同既關係, 同埋我食既野同你唔係幾同, 我唔係食三文魚批同沙律 ^^就係覺得沙律唔特別所以試左米形粉, 不過我唸沙律會好味d, 你去邊間食?

    ReplyDelete
  7. wing ting7:37 PM

    馬鞍山 新港城

    ReplyDelete
  8. Scorpio7:45 PM

    ic~我o係大埔中心o個間食

    ReplyDelete