ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, August 04, 2006

渴睡

忘了從何時起,每當我心情很糟的時候就會突然渴睡,然後什麼都不用想,倒頭大睡。有時候可能是先哭累了再睡,醒來自然雙眼紅腫…假如你發覺我某天很早便睡,很有可能,我那天心裡生病了。

或許是一些想逃避的煩惱,或許是被惹怒了,又或者有些心結未解,有些事情自己想不通看不開…

當然,有的時候很早就寢只是因為生病或者實在太累:p


5 comments:

  1. My Coffee Corner10:54 AM

    十分認同人人都會有"心理生病"的時候....!!我也常常患"這個病"的. 但係,我多數是失眠多過倒頭大睡. 所以,你已經好幸福ga la!! 唔好諗d煩野喇...今日係happy sattttttttt, 快d去玩, 開心d ga!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:41 PM

    依家已經決定左喇,其實只是小誤會一樁。^^我知道我呢個渴睡反應對自己黎講係好好既舒緩方法呀,所以都好慶幸。如果煩惱既時候要迫住面對,例如仲要訓唔著係咁唸真係好辛苦呢…係呢你今日有咩節目呀?

    ReplyDelete
  3. My Coffee Corner7:46 PM

    好開心知道你冇0野lu !! 我今日成日都響屋企,冇出街呀,你呢?

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:42 PM

    謝謝妳^^ 今日好開心~做左一件好多年冇做過既事XDDDDDDDD (一陣會出新題目講) 跟住去左行街街食飯飯~~好似我生日咁XD

    ReplyDelete
  5. 巧兒4:58 AM

    我唔開心會係屋企煲愛情片或者係咁睇電視, 喊一大餐, 瞓個靚覺, 就好啲啦!

    ReplyDelete