ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 09, 2006

滿樂亭 韓風料理


午餐吃過西餐,昨天又吃過壽司,於是今晚選了韓國料理。

這是一家開業不久的餐館,門外等候者眾。

我們兩個女孩子,點了一個韓國風鐵板鍋、韭菜煎餅及一客自家製泡菜。

泡菜是一般泡菜水準,不過不失,十餘元。

鐵板鍋乃是夜主菜,有豆腐、洋蔥、椰菜、芽菜、豚肉、牛肉薄片、牛柏葉、牛肚、牛氣管、蔥、瓜。內容不算特別,不過肉類醃味甜甜的,像韓燒牛肉的味道。最特別莫過於其擺設精緻,看著中間那棟芽菜因漸漸煮熟而下沉很有趣。要先等15分鐘待材料煮熟才可以開始吃。二人份196元不便宜。

最值得推介的是煎餅,有四種口味供選擇,分別是豚肉、牛肉、海鮮及韭菜。價錢分別是$32-$4X,我們在海鮮及韭菜中二選一,最後選了韭菜煎餅,味道出奇地好,停不下來,尤其當時鐵板鍋還未就緒,很快便被我倆攻陷了!要是再來我一定要再點這一味,也因著它,讓我有再來的衝動!韭菜煎餅32元。

其實還有兩款包生菜及其他配料同吃的牛肉或豚肉鐵板燒也想試,不過由於午餐吃了牛扒的關係,再吃類近食品的意欲不大;湯品也有興趣一試。

還有一點值得一提的,是這裡以粟米水代替清水或茶,味道有很明顯的粟米味,可是感覺並不討好…特別得來…又不易讓人接受…

最後結帳每人136元,價錢合理。

回家再看單限才發現這是一家日本集團的韓風料理,難怪有壽司拉麵等供應。


5 comments:

  1. 巧兒2:55 AM

    我係清真寺對面果間匯豐(個人面對匯豐)o既右手面果條街, 係街頭度, 有一間韓國菜好好味架, 要食佢個燒餅同炒粉絲, 佢啲鐵板燒肉好正架, 同埋佢地好多韓國人幫襯架, 我上次三個人食左二百蚊鬆啲!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:44 AM

    bibi, 抵喎~有冇影相?

    ReplyDelete
  3. 巧兒9:40 PM

    無呀! 我唔係成日帶相機係身架, 不過真係好食, 佢啲野全部大大份架, 所以叫之前要有心理準備, 果間韓國菜係上樓架, 有個霓虹光管招牌, 好似叫三木, 因為老人家無乜記性! 你果間叫乜名呀!

    ReplyDelete
  4. 巧兒9:43 PM

    仲有一間值得推介, 係九龍城叫"城寨風情", 九龍城南角道6-6A地下, 個城寨風情炒飯同個乳豬好好食, 值得去試吓!

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:40 PM

    BIBI, 你有冇留意我D食物或者食肆介紹D相同個POST都有名架^^"呢間咪叫樂滿亭囉~大大份我地通常2個人好難試呢...九龍城想去清真牛肉館食~不過仲未試過

    ReplyDelete