ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 08, 2006

小學同學結婚

好開心呀~>0<

小學同我好老友個同學仔十月要結婚喇~~真係好戥佢開心呀~!!!

我冇估錯既話佢老公應該係我所認識o個個, 佢地識左9年行左6年, 一齊開過鋪頭, 又試過差d因為要去外國讀書而分開, 個女仔去左外國陪佢讀一個月短期course, 之後返左香港, 個男仔最後都冇完成學業返左香港daddy公司幫手。

我同呢個同學仔大大話話都有年幾2年冇見喇, 平時聯絡都唔多, 不過每次聯絡返都會雞啄唔斷, 感覺依然老友!^^ 我覺得老友就係咁既一回事,唔需要成日見成日聯絡,感覺都唔會變!

本來呢通電話係約小學同學食飯既,閒談間講到有2個同學結婚,佢話佢十月都結喇,仲問我做唔做姊妹。我雖然打左個突,不過真係好開心,唔係有得做姊妹開心,而係戥佢開心!我覺得係一件好值得高興既事!

不過我唸我未必做姊妹喇,雖然好想睇住佢出嫁呢一刻,細細個已經去佢屋企玩,同佢屋企人都幾熟,不過佢其他D姊妹我又唔識,戇居居咁…

 

曾經有2個好熟既女仔FD話結婚搵我做伴娘,佢係其中一個,可想而知,我地當年感情係幾咁好。

 

記得中四O個年我提名左佢參加YES校花選擇,當年好多人o係街撩佢,又好多人話佢似蔡少芬,之後李采樺出道又有人話似佢,最後佢縮沙退出左校花選舉,最近我發現原來當年李小姐都有參加如一選舉@@!
佢第一個男朋友我好唔鍾意,因為對佢唔好,我甚至試過為呢個人而同佢鬧交…
小學六年級o個年我地每日都一齊返學放學,又會去對方屋企玩,同佢屋企人打麻將,仲交換左幾張童年照片。最鍾意搭校車o個陣玩貼紙,點玩呢?我地會比賽唱歌啦,幾個人每人出一張,贏左o個個就會得倒d貼紙;又或者拍賣啦,用幾張貼紙換一張特別靚既;我地仲會玩估銀仔,每人出1毫至2蚊,估下大家加埋有幾多,估得最接近o個個可以得倒d銀仔;我仲教埋佢地玩話事啤XD 佢後尾話返我知,原來打麻將都係我教佢架~XD不過點解我成日輸比佢既???XD

以前每年中秋節都會約埋幾個同學一齊落平台玩蠟燭,成個平台都係燭光閃閃,到依家都仲好懷念;到左中學某年,我已經搬離美孚,專登返去同佢玩蠟燭,點知平台黑媽媽,原來已經唔俾玩喇…

 

o係我心目中佢係一個好幸福既女仔。細個成績好,家庭和睦,每次去佢屋企都見倒佢阿爸阿媽感情好好,阿哥又錫佢。屋企唔算好有錢,不過都唔駛憂柴憂米,零用錢唔少。本來係肥妹仔,到左中四忽然變得好瘦好靚,食好多野都唔會肥,開始拍拖,o係街好多人搭訕,男朋友一個換一個,雖然唔係每一個都咁好。到後來,佢遇倒2個好好既男朋友,其中一個去外國讀書冇左,另一個就係依家呢個老公。佢老公好錫佢,聽佢講起對方都好似睇倒佢既笑容一樣,兩小口子曾經一齊經營時裝+figure店,由雙方家長打本1未來老公屋企有錢,十幾歲中七畢業已經開住架吉普車車佢呢度去o個度去。當初呢個男仔去外國讀書既時候佢地只係o岩o岩開始,難捨難離,佢媽咪見倒佢日日o係屋企喊,於是買埋機票俾佢去搵呢個男仔,呢件事我好深刻,我相信作為女兒既一定感受倒母親既愛。

佢係我遇過最幸福既人,見證住佢人生好多個唔同既階段,如今睇住佢出嫁,居然有少少嫁女feel,但願佢繼續幸福快樂,直到永遠!^^

No comments:

Post a Comment