ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 15, 2006

自助餐

昨晚結果還是去了neway city k buffet :p, 不過感覺上上次比較好吃,也許是上次還在節食的關係,什麼都吸引!

今次終於嘗到四式美味香腸,味道不錯,不過實在很飽!班戟也是上次的好,今次朋友點錯了芒果及忘了走cream走朱古力醬,反而沒有上次般驚為天人!

今次比上次飽得多,頂著大大一個肚腩離開,回家洗澡後忽然有食膩了的感覺,上床時甚至有點想吐,很不舒服,結果今天早上有一點點肚瀉…

當時心想不要再吃了,感覺快死了…

2006.8.15

早餐:蘋果2個、EDO麥餅一包

午餐:韭菜肉絲炒米(終於吃完了…)

晚餐:TODAI(小學同學聚會)


8 comments:

  1. siukei11:34 PM

    確確實實的,我又胖了,好厭悶,瘦身真難,唔通成世都食減肥餐,計卡路理>__<

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:32 AM

    都唔係既,我都放縱左兩星期,食左好多好多野,食到好滯…再黎過都唔怕…

    ReplyDelete
  3. Aling9:50 AM

    我都開始反彈呀! 所以我呢幾日都開始食清d 喇! 而家個menu set 到去 星期六先!呼...要戒肉唔難,戒麵飯麵包至難!

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:04 PM

    戒飯麵?咁你搵咩代替?肉都話可以食返蛋或者豆腐

    ReplyDelete
  5. 巧兒1:49 AM

    Todai都唔錯喎, 我上次去食刺身最正!

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:00 AM

    bibi, 幾年前第一次去印象幾好, 今次再去印象一般, 排左龍蝦同梳乎里, ok啦又唔係特別好, 刺身唔係好記得lu, 好似唔錯, 又唔係太深印象, 我同學食左3杯梳乎里呢~~~@0@

    ReplyDelete
  7. 巧兒4:02 AM

    點解家陣好多餐廳都係咁, 一出左名或者開分店啲野食就差左架!

    ReplyDelete
  8. Scorpio3:21 PM

    bibi, 有冇食過峰壽司?依家o係旺角開左分店, 聽講都仲keep倒

    ReplyDelete