ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 14, 2007

Mrs Fields朱古力粒粒曲奇


尋日daddy仔特登買左d mrs fields既曲奇同鬆餅俾我, 等我試下人地d曲奇同鬆餅係點~有個方向努力~^^

成日聽人講話d曲奇質感似唔似mrs fields, 我都唔知究竟係點~依家知喇~!!原來係好o岩我食, 軟軟地~好o岩唔鍾意脆口同硬野既我^0^

今日上網搵譜試整~搵左為食貓入面kelly個譜~整左2款朱古力粒粒同合桃粒粒曲奇。

我分別用左170同180度焗10分鐘, 出黎效果有少少趣, 睇倒藍藍細雨o係blog度話唔好焗太耐, 唔係會脆, 我可能係犯左呢個問題。再試真d, 入面係軟個喎~可能真係個面太高溫, 咁下次應該焗短d時間定再減10度呢?

冇落可可粉, 但咁深色, 係咪關紅糖事? (平時落黃糖o個d譜我都係照落砂糖架咋:p聽講落黃糖/紅糖深色d?)我見kelly用純正紅糖, 不過我唔係用太古。定其實真係焗耐左既關係?XD

食譜:

http://www.leisure-cat.com/frm_1265.htm


15 comments:

  1. Celia Wong10:02 PM

    係唔係好chewy呀?

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:07 PM

    金毛尋回犬, 唔夠軟, 中間就軟, 外層可能焗耐左或者爐溫高左(雖然我已經減左時間同爐溫), 下次再減D。你睇睇內文有講^^

    ReplyDelete
  3. 我都試過用呢個識譜 angel  呢個好近似啦,不過都係mrs fields個好味d

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:01 PM

    傻軒媽媽, angel呢個我頭先都睇過, 佢有發粉冇梳打粉, 而我就相反, 上網睇過一d就2樣都要, 不過呢隻效果都ok, 下次試下注意下溫度先

    ReplyDelete
  5. 藍藍細雨11:30 PM

    我最 last 個次整係跟外國食譜,味道好正,似唔似我就唔知啦。 Mrs Fields Cookies

    ReplyDelete
  6. 我唔喜歡落梳打粉,我好怕佢既味道呀

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:06 AM

    傻軒媽媽, 梳打粉有味既咩?

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:06 AM

    藍藍細雨, 我頭先都有睇過呀~係咪好軟架? 我食落覺得Mrs Fields有d似蛋糕

    ReplyDelete
  9. 歌歌12:27 AM

    我都有整過,我用黃糖,整出來好深色同好易燶,焗6-7分鍾巳經變得好脆 ,不過很好味 .

    ReplyDelete
  10. 藍藍細雨12:37 AM

    入面煙煙 un un 咁架,唔係脆個種囉。

    ReplyDelete
  11. Scorpio1:05 AM

    歌歌, 咁我又未至於好脆, 唔似平時D曲奇咁脆, 係有少少脆又有少少軟, 介乎2者之間咁。你用邊個譜?

    ReplyDelete
  12. Jammie9:15 AM

    我都整過呢個, 煙un無比呢, 仲有你d相好靚呀影得, 又多一個我最喜愛嘅blog友啦

    ReplyDelete
  13. Scorpio7:17 PM

    布冧仔, ^^ 多謝你呀~

    ReplyDelete
  14. 我只係買過預伴個隻似mrs.field, 但就好甜

    ReplyDelete
  15. Scorpio8:23 PM

    Ivany, 我唔係幾鍾意用預拌粉, 芝士波波要自己加咁多野, 但聽倒係預拌粉都唔想買:p

    ReplyDelete