ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 10, 2007

假期第十天~榴槤戚風蛋糕


改自為食貓既熱情果雪芳蛋糕, 有榴槤既甜味, 不過唔講又食唔出係榴槤:p

今日約左阿媽食飯, 特登整俾佢。唸住整榴槤慕絲蛋糕,不過要雪好耐所以放棄左。

今次都有少少塌,不過比上次好,我由佢焗冇開門睇佢,好在都熟,又唔太燶。

今次冇上次咁ling, 不過都係倒扣中途跌左落黎…其實呢個現象正唔正常呢? 今日rankura黎整都係咁, 正情成個跌左落黎@@ (我用樽倒扣) 呢個因為跌左少少, 喇喇臨脫模, 所以變左形…:p


4 comments:

  1. Aling3:57 PM

    我一諗起...就唔知喊好定笑好...

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:34 PM

    RANKURA~XDDDDDDD好搞笑喎~你幾時ON我SEND返D相俾你丫~

    ReplyDelete
  3. 你睇你戈個靚仔幾多,唉...可能我真係無乜天份.

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:08 PM

    RANKURA, 我今晚又衰左喇XD冇跌落黎不過縮到同你個一樣XD

    ReplyDelete