ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, April 13, 2007

五戰戚風~~原味戚風蛋糕


今次用左為食貓個原味戚風蛋糕食譜。

爐溫冇再好似之前咁降低;時間冇再減少仲加長左3分鐘;水量跟足;糖份跟足, 同麵粉比例1:1;打蛋白唔會太硬, o岩o岩打到倒轉唔跌;用左《戚風cake 零失敗》個方法, 粉同蛋白輪流以切拌法加入蛋黃漿(即係12點位置開始垂直向下拉, 沿兜邊順時針方向轉半個圈, 左手轉少少個兜, 再黎~一路慢慢拌勻, 定話其實要快手先o岩?我驚太大動作會消泡;臨出爐見個面燶燶地開門極速加左張錫紙。

戚風蛋糕回縮原因分析(http://www.euphocafe.com/select/showtxt.asp?id=117

1.如果麵糊攪拌出筋,成品也會回縮...放涼之後從腰部收縮。

2.底火太強,可能會導致底部上縮,扣出來發現產生一個大窟窿。<<<我近3次都係放底層焗, 3次個收縮情況都同下圖一樣!!估計呢個係今次失敗原因!下次再試下放返中層。

3.沒有倒扣,會使蛋糕底部組織變扁,上半部可能還是蓬鬆的,但下半部變得緊密、結實,口感較差。

4.蛋白消泡,使的麵糊體積變少,氣孔減少的結果,使熟後的蛋糕體在涼後回縮。

5.麵糊水分太多,氣孔撐不住整個蛋糕體的重量,也會容易塌餡。

6.烤戚風的時候模壁防黏,使麵糊無法攀升長高,在烘烤過程中就不會長高,始終都是扁扁的。

今次個蛋糕倒扣o個陣都唔係好易甩,不過有個問題就係點解外皮咁光滑既呢?@@樓上個網址話焗模洗唔乾淨有油都會咁,但我已經落左洗潔精洗咯喎…

試食報告--
1號: 食過上次個雲石戚風既同事話今次咁硬既?
2號: 未食過既話好食喎~煙煙UNUN咁, E?呢個戚風黎架?咁又唔似喎~我覺得好食過你上次(大班)買o個個朱古力戚風喎!
3號: (我話我個蛋糕整極都係縮)幾特別呀~我覺得咁幾得意喎~我唔鍾意d脹卜卜既蛋糕, 見倒就唔想食, 依家咁幾好(真係估唔到XD冤豬頭都有萌鼻菩薩XDDD)


22 comments:

  1. 藍藍細雨12:27 AM

    通常係放中層,焗爐細的話,溫度就要比原食譜低,你打蛋黃 + 糖時候,有冇將糖打溶呢?

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:34 AM

    藍藍細雨,我打到淡黃近奶白色,唔知佢溶未…@@ 我頭2次放中層好似仲好少少…調低溫度又驚未出爐已經縮…(第四次就係咁) 因為我頭2次都係一倒扣個蛋糕好快就跌出黎(但O個2次都減左時間), 上網睇過話係因為蛋糕未熟透, 咁我基於以上2個原因就較返高個爐溫。 原食譜180'C27分鐘既話, 我係咪應該170'C照焗27分鐘或者多D?

    ReplyDelete
  3. 藍藍細雨12:46 AM

    要睇你個焗爐有幾大,不過你今次用左180度,咁下次就要減番低,我用開160度黎焗,蛋黃 + 糖打唔溶,咁焗個陣會有回縮現象。 至於 mix 個度,可以用手動打蛋器先,後再用刮刀,咁會減少消泡機會。 你呢個係幾多吋模?

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:48 AM

    藍藍細雨, 我之前用過160同170, 今次放底層個面都有少少燶, 下次放中層一定要降溫喇~ 點先知d糖溶唔溶? mix你係指蛋白定粉? 唔係話唔好用打蛋器打會消泡咩? 粉既話唔怕出根? 我個應該係6吋模

    ReplyDelete
  5. 藍藍細雨12:50 AM

    同埋你可以轉下做既方法,去呢度睇呀。 不裂開,不會回縮的做法。 有兩本書可以去圖書館參考下 雪芳蛋糕 & 西餐教室 - 蛋糕

    ReplyDelete
  6. 藍藍細雨12:52 AM

    糖未溶會聽到沙沙聲 粉同蛋白都可以架,用手動打蛋器,唔係電動個隻,手勢同用刮刀一樣。

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:52 AM

    藍藍細雨, 大埔圖書館同書局都搵唔倒戚風蛋糕食譜呀T^T 我個爐既大小係放個戚風O係中層既話發起黎差唔多掂倒發熱線…

    ReplyDelete
  8. 藍藍細雨12:56 AM

    掂到發熱線,即係爐比較細,咁應該用160度焗會好D喎,放下層焗。

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:57 AM

    藍藍細雨, 啊~手動~~係咪最簡單O個種? 我冇…><之前個生秀掉左… 照計打到奶白色應該溶晒呱? 我下次留意下先!!

    ReplyDelete
  10. 藍藍細雨12:58 AM

    個兩本書我都係預約先借到咋

    ReplyDelete
  11. 藍藍細雨1:01 AM

    咪就係最簡單個種囉

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:04 AM

    藍藍細雨, 真係頭都痕埋>< 好複雜!! 我訓先喇~6點幾要起身, 今晚唔該晒你~!

    ReplyDelete
  13. Scorpio6:42 AM

    藍藍細雨, 但我呢3次放下焗都出事喎…反而頭2次放中層都好D

    ReplyDelete
  14. 珀波立與珀麗朱8:43 AM

    嘩, 原來做戚風蛋糕有咁多穚妙架.  好難咁喎.

    ReplyDelete
  15. 金順11:26 AM

    妳呢排成個大廚咁~

    ReplyDelete
  16. Scorpio12:42 PM

    金順, 大廚…又點會整成咁XD

    ReplyDelete
  17. Scorpio12:42 PM

    珀波立與珀麗朱 , 我都係衰左先上網睇多D資料同埋請教下高手!真係唔衰過都唔知咁大學問!

    ReplyDelete
  18. 大家交流下, 我都試過失敗好幾次. 做戚風蛋糕除了有個好食譜有幾點可以留意. 1. 旦黃加糖座熱水打  2. 油, 水座熱水加熱後, 才加旦醬內  (座熱 1 & 2, 主要另到它們同一溫度, 可減底分離現象) 3. 旦白加少許檸檬汁加少許鹽, 打起後分幾次加糖座凍打 (旦白加入檸檬汁 & 鹽, 座凍打, 可以另旦白泡更加穩定)  
     

    ReplyDelete
  19. Scorpio2:12 PM

    JULI, 唔該晒你~我試下座熱水打蛋黃先~ 我d油同水有跟為食貓叮左20秒 而打蛋白亦有加鹽, 不過冇座凍水

    ReplyDelete
  20. 每個爐唔同都會有差別焗既時間都會唔同, 焗時最好唔好開焗睇, 我地家用式既爐比較細, 打開焗爐會另到爐溫下降. 第3點係座冰打, 有時書上記載既食譜水份, 我會落少d. 我都希望你成功.    

    ReplyDelete
  21. Scorpio5:41 PM

    juli, 我都聽過蛋黃同蛋白要分別一個熱打一個凍打, 不過懶冇搞咁多野, 亦記唔清楚邊個熱邊個凍^^"… 試過唔開爐門的確好d, 不過第4, 5次都冇開一樣死…有d網頁話面燶可以加錫紙, 但唔開門又點加…@@? 我唸都係由佢燶少少好d, 反正個面都唔要 焗既時候唔夠, 蛋糕唔熟會縮, 咁如果焗耐左又會唔會有咩壞影響呢? 唔該晒你~^^ 我一陣再努力!

    ReplyDelete
  22. Scorpio11:31 AM

    BIBI, 啊~我估倒喇~你話我PK好慘? D POST好似係RE左落下一篇, 我都成日會咁...好麻煩...

    ReplyDelete