ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 11, 2007

心淡

今日知道新同事幾錢人工, 好谷氣
原本個同事就係因為份新工人工高D先走, 不過個人工就同依家個新同事差唔多…
點解新黎人工就要高D??? 如果佢俾咁既人工個舊同事, 佢就唔駛走!!仲要依家返新工咁唔開心!
新同事同另外2個舊年黎既同事人工一樣, 高我幾舊
完全唔能夠理解! 究竟憑咩決定幾多人工?
我黎O個時就我同另一個同事人工高D, 因為我地有CERT EDU
跟住今日其中一個舊年黎既同事就同我講, 話可能呢度重視學位多D
我話我夠有咯
真係嬲!
做得耐D就要人工低D?
跟住佢話可能我地O個時填既薪金要求低D, 佢的確又係俾返我開個價, O岩O岩走O個個
同事又係俾返佢開個價, 唔通真係呢個原因?
請舊年呢2個同事O個時, 書記小姐仲話為左公平起見, 佢地唔會高人工過我地, 仲有我
地過多幾個月約滿有人工加佢地冇, 點知一黎仲高過我地加左之後!!(約滿加左幾個%)


10 comments:

  1. 我之前份工又係咁,真係好灰架,仲要返6日同放勞工假,工作量越來越多,又唔見佢加我人工。所以我都走左

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:51 AM

    AMY, 又係請新人就高薪呀?

    ReplyDelete
  3. wai sum9:13 PM

    Scorpio~~只好怪自己生不逢時啦! 我個friend都話出面好多學校都唔會咁請TA,新一定冇舊咁多錢的,係我地咁騎呢... 而且,我實在好唔明佢請咁高學歷黎做乜,你話成日要教書就話姐,成日做埋d製造業工人做o既野,要咁高knowledge黎托咩!所以我走,最大原因都係因為唔"kur",咪放長雙眼睇下高學歷o既會唔會為左未夠一皮野o既"九千大元"同你做得長囉!留人唔係咁留架嘛,實在唔知佢地點諗野...唔通做學校做得太耐,同出面市場脫晒節? 聽Rachel講新同事o係澳洲讀法證,我覺得好驚訝...完全唔la更o既野...個勞工市場係咪失衡得咁勁呀?遲下讀醫o既都要做地盤law...都係掘下掘下咁姐...性質一樣... so,如果你地將來走而又夠膽o既,不妨同老細嘈下,我上因為時間太倉促冇講到,起碼俾佢知下我地o既不滿都好吖,呢頭同我地4個打官腔話出面都冇得加(其實有=_=')、又話老師都冇得加(呢個原因更加無聊無謂,老師跳point,跳到點會冇得加呀?況且請我地o個舊錢都唔同請老師o個份,請佢唔好當我地白痴,撈埋一齊講啦!)o個頭又高價請人,唔通我地好hup d咩? 唔好怪我多口水,真係勁不滿囉,不過我人都走左咯,都冇得好講啦!再唔係我打匿名email去媽叉佢都仲得...(真係有諗過)唉...祝你地呢幾個月順順利利,無風無浪啦!

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:19 PM

    電蟲, 入黎之前已經聽講呢度成日請人, 因為學歷要求高好多人走, 我唸佢都唔志在留人… 聽講自己填O個個要求薪金好重要, 好影響佢出幾多錢俾你, 好似2拎咁佢就開9K 聽講新同事黎做係因為份約短, 而佢O個行未有空缺, 應該等8月約滿再搵 佢幾時話出面個市都冇得加架?係最近既事定舊年續約既事? 今日聽YOKO講你份新工有熟人又唔係太忙~都放心D ^^

    ReplyDelete
  5. wai sum12:19 AM

    佢係上次7月續約o個時講的...so stupid...諗起都想打鑊佢

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:40 AM

    電蟲,                                                                                 真係恰我地唔知價…男友叫我傾續約時扭計! 係呀呢個post唔係個個睇倒, 你re我時打左名按space到下一行先打, 外人應該睇唔倒內容

    ReplyDelete
  7. siukei12:11 PM

    蠍,而家個市真係好左,有無打算搵份教師做?

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:41 PM

    寶寶, 都係好埋呢一兩年, 09就唔得喇, 唸當然有唸過, 不過一來怕INTERVIEW同搵工, 二來都有唸過好冇轉行

    ReplyDelete
  9. siukei2:50 PM

    勤力d搵一定有的,你有合格資歷,做ta嘥左~

    ReplyDelete
  10. Scorpio3:11 PM

    寶寶, 最衰個基準過唔倒, 不過當初搵TA都係唔想年年約滿都要搵工...好灰...

    ReplyDelete