ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 14, 2007

香草芝士軟包


都係同

叉燒包椰檳一個麵糰, 用左40g做呢個芝士包。

本身買左d芝士整pizza, 都唸住整芝士包, 加上尋日睇倒ee個食譜, 啟發我o係芝士包加香草~真係好香好好食!!>0< 不過唔記得加粟米=0= (依家仲有d粟米粒o係雪櫃發呆…=0=||)

入面同個面都放左好多Mozzarella Cheese~~好正呀~~>0<

都係鹹包o岩我多d~加上更在做太多甜食…食鹹包更覺得正!!!

唔知點解焗完個面有一行凹左?@@

軟到差D切唔倒呀~>0<你睇~一切個包就扁!!好好味呀~>0<

本身《烘出麵包香》個譜已經超軟~今次仲加多舊老麵俾佢變中種~忍唔住要讚下自己XDDD不過呢個個包好食過叉燒餐包喎又~點解呢?


7 comments:

  1. Carmen9:45 PM

    嘩.. ..真係好正..我鐘意芝士呀..

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:05 PM

    smallcow, yummy又簡單~:D~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. laiwing yan11:22 PM

    我係屋企都聞到你d芝士味喇。

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:08 AM

    魔鬼之料理達人, 勁喎!!

    ReplyDelete
  5. Nga Wai3:24 PM

    嘩!好想食呀...

    ReplyDelete
  6. Jammie9:12 AM

    呢個包好食過叉燒餐包咪就係因為有芝士囉, 啱晒我呢個芝士怪, 烘出麵包香本書真係幾好, 簡單易明, 仲有好多款我想整呢

    ReplyDelete
  7. Scorpio7:18 PM

    布冧仔, 直情係個包都軟熟d喎~咁當然有芝士又真係正好多啦~:D~~~~~~~

    ReplyDelete