ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 10, 2007

假期第十天~夾餅


出開旺角, 應專員要求買左個格仔餅模~咁佢就可以隨時有格仔餅食喇~

不過我細細個o個陣呢種餅叫夾餅~所以我都係鍾意叫返佢做夾餅多d~^^

買o個陣有隻好似飛碟機既電格仔餅機, 貴33蚊, 不過整出黎個樣唔係好同, 所以都係買返個街邊檔款~呵呵~幾好玩~~開party又有多樣野玩喇~^0^

加雪糕好味~加煉奶牛油花生醬砂糖有街邊風味~加果醬朱古力醬又得~^0^

代價係…燙傷手…頭先有少少水泡, 依家好似好d…


6 comments:

  1. sau man9:27 AM

    咁你而家呢款要幾$$$呀, 我囡囡都係好鐘意食, 我之前係太子見到好似要成 $300, 好似好貴, 我無買

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:36 AM

    jennywong, 哇~咁貴~~咁真係買唔過喎~~又唔會成日整~ 我o係上海街陳枝記買, $165, 另有雞蛋仔模同價~其實我覺得都幾貴同阻定~不過又幾好玩^^

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意食夾餅 不過冇諗過自己係屋企整

    ReplyDelete
  4. Scorpio3:21 PM

    meko, 其實個模都幾阻定, 不過又好好玩~^^

    ReplyDelete
  5. 妳真係買左啦 整得似唔似街果d呀?要燒幾耐架?

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:26 PM

    傻軒媽媽~係呀係呀~買左喇~\^0^/ 脆左D, 下次試下加多D粉漿睇下會唔會軟D~^^ 聽晚再整~ 好快架咋~幾分鐘倒, 一路燒一路開下裝下佢:P

    ReplyDelete