ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 10, 2007

假期第十天~日式芝士蛋糕


話咁快黎到假期既最後一日, 今日最後衝刺喇~不過約左阿媽飲茶~整唔倒好多野, 都想整2款蛋糕出去俾阿媽食下~佢都冇咩食過我整既野~:p

用返第一次焗日式芝士蛋糕個譜,係Prio係newsgroup提供既勁正食譜!

http://ourrice.com/~Scorpio3210/recipe06.htm#日式芝士蛋糕一

材料:
忌廉芝士250g
雞蛋3隻
淡忌廉100ml
粟粉30g
糖50g
做法 :
1. 忌廉芝士+3個蛋黃打勻;
2. 淡忌廉打起,加入粟粉;
3. (3)個蛋白+糖打勻;
4. (2)加入(1);
5. (3)慢慢加入(1);
6. 170度,座熱水焗45-60分鐘即成。

食譜來源:"Pri §^_~︴" <一.一>

蠍:整過幾次多數都成功,最緊要記得加牛油就可以甩模甩得好靚。正如Pri §^_~所言,「好簡單,又好味..又正..仲香過 e藤+ o個D」,早幾日第一次食伊藤家o個d,冇咩特別,真係同自己整既幾似,自己整仲熱辣辣添~

當年整得幾靚~不過今次爆面…><


7 comments:

  1. ♡♥KT♥♡1:09 AM

    只用粟粉唔洗用麵粉又唔洗篩粉 好方便啊

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:38 AM

    KT, 都幾方便架~D粉篩過可能會好D, 但咁少我通常都唔篩:P

    ReplyDelete
  3. 你好呀~第一次黎留言 我剛剛跟左呢個食譜整呀 但點解整唔到個面啡啡地0既?都係黃色0既… 同埋我見中途座水0既熱水蒸乾晒有加左一次水… 會唔會關呢個事…同埋其實駛唔駛再加熱水架?

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:55 AM

    Eriko , 我冇加呀, 最後可以乾焗, 我每次個面都會轉色, 甚至可能要加錫紙 你焗其他野上唔上色?

    ReplyDelete
  5. 我焗其他野都唔太上色架… 唔知關唔關我屋企個焗爐有得搞某個模式 一個就for整肉類, 一個就麵包(寫住烘), 仲有d係雞類咁 但我就較左烘麵包呢個,會唔會關呢個事呢? 同埋我想問呢個cheese cake係咪都係要出左爐之後倒轉攤涼先唔會令佢縮番入去架? 唔該你呀~~~^^

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:58 PM

    Eriko  芝士蛋糕唔駛倒扣架~ 會唔會你個爐爐溫唔夠? 最好用焗爐溫度計同佢探下熱

    ReplyDelete
  7. ERIKO3:56 PM

    哦?不用的嗎?但也縮得好厲害 好~~買一個試一試先~ thanks

    ReplyDelete