ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 17, 2007

七戰戚風~玉桂小戚風



哇哇哇~~唔縮喇唔縮喇~好開心呀~~~\^0^/

唔該晒各位既幫忙呀~~~特別係藍藍細雨, juli, 陳小三!!

用返之前為食三個譜, 買左個12蚊既12cm模仔, 用1/3份量整左呢個小戚風~自己o係d奶度加左d玉桂粉, 想唔好咁悶又係o個陣味:p 唔知好冇味…^^" 不過唔縮已經當成功架喇~!!! 究竟係個模既質地問題, 定係size問題呢…?唔通細爐就只能焗咁細個既小戚風??

放左入個盒仔度~

返到學校先切~哇~~~ ^皿^


8 comments:

  1. 藍藍細雨11:17 AM

    恭喜呀~脫得好靚

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:17 PM

    藍藍細雨~開心死我喇~>0<

    ReplyDelete
  3. kinki2:37 PM

    恭喜晒呀~而家終於成功啦~犀利呀!

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:51 PM

    kinki, 多謝晒呀~^^

    ReplyDelete
  5. 三小姐12:29 PM

    個蛋糕發得好靚仔啊!(我尋日都整左個) 我未試過肉桂味,唔知點解我覺得可以加d蘋果茸試下 睇黎你可以買定個大d0既中空模 咁coming就可以整個大d0既戚風蛋糕喇~

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:37 PM

    陳小三, 屋企已經好多模喇:P 唔敢買咁多, 細細個都幾好丫~唔駛擔心銷路^^" 我唔敢亂加肉呀, 蘋果汁都可以試下~不過依家成功左我可能唔再整住喇^^" 食到有D怕, 好似MUFFIN咁, 成功左之後都冇乜整過喇~太多野排緊隊

    ReplyDelete
  7. 嘉露4:54 PM

    恭喜晒呀 ~~我可以感受到你有幾開心

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:15 PM

    嘉露, !!!><!!!!!>0<!!!!\>0</!!!!!

    ReplyDelete