ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 28, 2007

crocs

我地今日既第二個目標係買鞋~好怕面頭d窿窿, 所以唸住買呢對~professional~之後又見倒米奇版, 面頭d窿窿變左米奇頭, 咁我都接受倒XD
佢話不如買米奇得意D, 我都OK, 不過想叫佢買呢對襯埋一對佢又唔制XD佢想買or灰色。

仲有斯文d既crocs prima都幾好, 應該可以返工


6 comments:

  1. 我買左 cross prima 金色 ,傻軒就買對米奇,係元朗買85折

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:28 PM

    傻軒媽媽, 咩鋪頭黎架? 不過元朗太遠喇.../0\ prima舒唔舒服呀?

    ReplyDelete
  3. 都舒服不過我覺得有小許焗腳,我多數都係落雨或去街市先著濕左都唔怕 不過呢對鞋好怪, 佢唔同色個碼一樣但著上腳都唔同大細呀!,果間鋪係買日本水貸converse佢好多款, cross 佢都好齊款同齊碼,不過太遠真係唔岩你真

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:37 PM

    傻軒媽媽, 會唔會係有D款俾人試鬆左呀? 我條瘦身黑牛都係試O個陣有鬆買到返黎好緊=0=

    ReplyDelete
  5. My Coffee Corner11:00 PM

    好唔好著ga? 膠鞋會唔會弄得腳仔痛痛ga?

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:21 PM

    mauph, 佢咁醜樣...應該係sell好著既XDDDD

    ReplyDelete