ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 11, 2007

救求:muffin棉花之後又到戚風…


倒扣o個陣都仲幾靚仔~

點知原來入面縮晒=0=

切開黎食好軟熟, 但好樣衰…整3次最樣衰都係呢次…(點知第4次仲衰=0=)

之前跟過為食貓2個譜都縮縮地, 頭先跟一本《烘焙寶典》整左2次, 改左少少, 佢原來55g粉, 70g糖, 我

減到佢55g糖; 同埋放左下層焗, 究竟呢2個做法係咪會令佢縮得特別勁既呢?

第一個係雲石戚風, 倒扣o個陣都好靚仔, 又唔跌, 點知一甩模, 原來入面縮晒= ="

第二個係朱古力戚風, 轉左做上火唔記得轉返上下火, 焗左5分鐘先發現即刻轉返, 慢慢升高都幾靚仔, 跟住我就好似之前睇o個篇文章咁講, 夠鐘之後再調低個爐溫焗多十分鐘啦~咁就死喇~睇住佢o係個爐入面已經勁縮…樣衰得滯冇影到相…

其實仲有一個問題, 就係我2次都落多左少少水…第二次total焗左成45分鐘中間都好濕…掉左好多…= =


11 comments:

  1. 顏色好靚一定好味勒!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:55 AM

    jiji, 你真係識tum人…好樣衰呢>< 好在都幾好味~聽日同事又有早餐食~:p 不過個朱古力就大半個唔要得= =

    ReplyDelete
  3. 藍藍細雨10:57 AM

    都有兩種原因既(我知既 ) 搞麵粉個 part 太耐起左筋;或蛋白未夠企身,如果爐溫一下子降得太低亦都會縮架。 加水落邊度呀? p.s. 個花真係唔錯呀

    ReplyDelete
  4. 哈哈, 我一次乽未試過tim

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:45 PM

    藍藍細雨, d水係加落蛋黃漿度, 其實應該係奶, 不過我落左奶粉+水, 之後先加麵粉 蛋白已經打到倒轉唔跌, 應該夠呱?麵粉就用刮刀攪到冇粉粒 頭先睇過呢個網 http://ebake.dyn.dhs.org/Basics/DBQryDesc.asp?Name =戚風蛋糕出爐後收縮凹陷的可能原因, 可能真係太多水…尤其是上圖呢次, 朱古力o個次就亂咁將朱古力醬加埋落蛋黃漿度, 可能要最後先加… 咁減糖係咪唔關事架? 爐溫方面, 我係慢慢10度10度咁減架~我唸住會好過出爐一下子拎出黎嘛, 點知o係入面已經縮晒=0=救命…

    ReplyDelete
  6. 藍藍細雨4:44 PM

    蠍 奶粉加水都冇問題呀,只要跟番份量 ok 架,即係奶粉 + 水 = 食譜需要既 g 數。

    ReplyDelete
  7. Scorpio5:49 PM

    藍藍細雨, 可惜我重手左…落多左幾g…

    ReplyDelete
  8. 嘉露10:22 PM

    都唔係你講咁樣衰啫...你真係好有恆心, 每樣嘢都試咁多次...

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:33 PM

    嘉露…完全縮到拿埋一注喎…好在d同事話好食咋…不過個樣真係呢…

    ReplyDelete
  10. SkyBlue11:09 PM

    http://www.euphocafe.com/select/showtxt.asp?id=117 呢度有詳細解釋. 蛋糕涼後大幅收縮, 最大原因是打發蛋白不良, 或者拌蛋白霜時攪拌過度. 打蛋白可以參考番蔡師奶0既video hope can help u

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:43 PM

    唔該晒呀mocaroni!!  我估係第2點居多, 今次開到180'c, 唔會係爐溫太低, 臨出爐見個面燶燶地開門極速加左張錫紙。 1.如果麵糊攪拌出筋,成品也會回縮...放涼之後從腰部收縮。 2.底火太強,可能會導致底部上縮,扣出來發現產生一個大窟窿 。 <<<我近3次都係放底層焗, 今次糖, 水都照足為食貓個譜, 打蛋白我唸應該ok, 唔會太硬, o岩o岩打到倒轉唔跌, 用左戚風cake 零失敗個方法, 粉同蛋白輪流以切拌法加入蛋黃漿(即係12點位置開始垂直向下拉, 沿兜邊順時針方向轉半個圈, 左手轉少少個兜, 再黎~一路慢慢拌勻, 定話其實要快手先o岩?我驚太大動作會消泡…   3.沒有倒扣,會使蛋糕底部組織變扁,上半部可能還是蓬鬆的,但下半部變得緊密、結實,口感較差。 4.蛋白消泡,使的麵糊體積變少,氣孔減少的結果,使熟後的蛋糕體在涼後回縮。 5.麵糊水分太多,氣孔撐不住整個蛋糕體的重量,也會容易塌餡。 6.烤戚風的時候模壁防黏,使麵糊無法攀升長高,在烘烤過程中就不會長高,始終都是扁扁的。

    ReplyDelete