ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 18, 2007

八戰日本棉花蛋糕~小戚風版

用返尋日成功整左小戚風o個個模, 依家倒扣緊, 唔知成唔成功呢?

整完芝麻脆餅之後一路執野一路考慮整唔整埋呢個, 結果都係整左~^^"

其實呢個都好快整好, 一般蛋糕曲奇都算快手, 係2個包辛苦d。

唔好睇佢好似咁大件咁, 其實只有一吋高, 用左蔡師奶個譜既1/6份量^^" 太少好難攪勻…仲矮過尋日個小戚風…糖同粉都少差唔多一半, 睇唔倒成功定失敗…好似都唔衰得晒…:p

側邊冇縮, 不過氣孔比較大…已經dun左幾次先入爐, 下次再dun多幾下。

個底冇成層沉澱喇~~學左呢個fold in手勢真係好用^^

呢個蛋糕個味道果然同原味戚風唔同喎~可能多蛋既原故~唔知用植物油得唔得呢?


6 comments:

  1. Josephine4:59 PM

    我岩岩對上一次整 180度焗左成個hr都唔熟呀 都唔知點解 唉!! 我要再努力先 係wor 我之前試過次個底都有沉澱 點樣先可以無架??

    ReplyDelete
  2. SkyBlue11:47 PM

    我剛做左一個 mix & match 榛子 / 古力旦糕, 不知好不好味

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:03 AM

    MM&JJ, fold-in手勢o岩, 拌得勻就唔會有沈澱架喇~ 刮刀O係12點直落到6點, 順時針向12點撈起D粉漿, 左手逆時針轉個兜 唔好意思依家先睇倒呢個回應^^" 唔熟呀?有冇影低呀?

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:33 AM

    豬太, 冇POST既~?

    ReplyDelete
  5. 嘉露1:41 PM

    我噚日都整咗呀, 因為買咗個新矽膠模, 想試下, 咪整少少黎比老公今朝做早餐囉....我係用食譜嘅1/3份量架..不過今次無影相lu

    ReplyDelete
  6. 巧兒5:30 AM

    超鍾意隻比卡超!

    ReplyDelete