ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, April 23, 2007

Scorpio

原來唔少人都以為scorpio只係我既網名, 其實由中三開始我已經用佢做英文名。(中二時只係用黎做筆名)

中一二都有第二個英文名, 到左中三同班有同學撞名, 所以索性改左呢個我覺得好代表倒我既名。大家都話好襯我:p

通常d人第一次聽都會打左個突, 然後叫我讀多次, 或者問我點串^^" 我冇咩所謂, 咪讀多次囉~改得d咁既名, 預左會咁。

呢個名唔容易記, 不過記得之後好少認錯~

名~唔係為左方便人記而改。我確信一樣野--

有心, 自然記得~


7 comments:

  1. My Coffee Corner1:10 AM

    所以, 我比較鐘意叫你蠍蠍!! heehee!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:12 AM

    mauph, 仲有一樣唔知點解, 我次次自稱蠍, 不過個個都難我蠍蠍^^ 係咪順口d~? 又唔會嗌阿蠍XD 小蠍都有一個嗌:P

    ReplyDelete
  3. sau man4:50 PM

    我都想問你點讀

    ReplyDelete
  4. Saren5:07 PM

    呵呵~~呢個原因都幾特別喎!我都識得有個人係金牛座,英文名都係叫番做taurus

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:40 AM

    JENNY WONG, S COPY O, 中間加返少少R音XD

    ReplyDelete
  6. sau man9:54 AM

    等我即刻試讀先... s copy o, 全對

    ReplyDelete
  7. Scorpio2:07 AM

    JENNYWONG, WELL DONE~^.<

    ReplyDelete