ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 25, 2007

再訪Cere's Boulangerie et Patisserie



今次主要黎試佢既馬卡龍, 見阿愛試過粉紅色既玫瑰士多啤梨味, 今次試左隻唔知咩味既黃色馬卡龍。食落冇想像中咁甜, 不過食左大半個都幾甜:p 原來唔係咁脆, 同我整o個個失敗作好大分別:p 細細個成十蚊~仲有迷你版25蚊4個~



仲試左自己整左3次但一直未試過既focaccia~ 原來好似pizza厚批咁? 好厚好軟熟, 同我整既好唔同, 究竟佢係咪正宗既呢?



最後揀左最近見倒好多cook blog都整既無花果裸麥包, 係店內既人氣No.3, 不過我覺得麻麻…太重玉桂味。


都係第一次食o個個糙米紅莓包最好味~


2 comments:

  1. Emily9:32 PM

    多玉桂味咪好正囉!! 我可能鍾意喎 !!! 個Macaroon我覺得好甜呀!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:29 PM

    阿愛, 我就係聽你同其他整過既BLOG友講話好甜, 可能有晒心理準備, 所以都唔係咁甜 我都OK玉桂架, 不過適可而止…太多有D似行軍散… :P

    ReplyDelete