ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 21, 2007

休息一天

尋日終於冇整到野食, 休息一天。

其實星期日一訓醒已經咳, 咳左三日就開始打乞嚏, 第四日開始流鼻水, 尋日仲見肌肉酸痛, 肚痛肚瀉, m到m痛…周身都唔舒服…又眼訓

結果返到屋企就訓左, 訓到8點幾起身食野執下間屋準備今日朋友黎bbq, 冇整到野食。

搞到差唔多12點訓一邊睇《日式麵包王》一邊訓, 睇左集半就訓左。

今日好d喇, 維特健靈隻感冒熱飲都ok喎~

今晚bbq, 唔知有冇時間整野食呢? 想整d簡簡單單, 例如貝殼小蛋糕咁招呼下朋友~

不過今晚會有最期待既「bbq格仔餅」~^0^


10 comments:

  1. stweetcat10:20 AM

    唔c服喎...bbq時d嘢食唔好燒咁燶喎, 好易喉嚨痛ka...小心d

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:24 AM

    STWEETCAT, 知道~^^ 今晚有蝦有蜆有魚有格仔餅~^0^ 好開心~~唔再係牛扒豬扒腸丸喇~~之前連續燒左3個星期六…=0=估唔到依家仲有人聽見買菜黎燒好驚訝= =

    ReplyDelete
  3. Carmen1:26 PM

    BBQ格仔餅.. ..我有d興趣喎..

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:46 PM

    smallcow, hehe~咁你黎唔黎呀? 我地o係大埔燒呀~

    ReplyDelete
  5. Sui Fan7:56 PM

    病左仲bbq 哈哈

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:58 PM

    懶貓,真係唔好講笑,B完不知幾精神XD咩事都冇~仲飲左好多汽水凍飲成晚都冇咳過!不過半夜咳到傻XDDDD

    ReplyDelete
  7. 王語嫣5:03 PM

    現在才覆你這篇blog有D遲吧!不過依然想問句「你好番D未?」
    你係自我介紹話自己固執、自我,你已經表現到啦!唔理三七二十一食好野至上!我亦同你一樣,最典型例子是我曾講過喜吃雪糕,除了曾一日清曬一盒家庭裝外(而家唔敢錦做),任何時候只要個腦話我知想食,我就要食到,懶理果日凍到得幾度,勇吧?!我講比D fd聽,佢地話我痴左?!
    bbq我大約一年都可食到一次,要等D中學同學約,而家Dfd多數唱K,眾所周知KD野好食得去邊!Dfd教我將朱古力放係方包度燒,!溶左簡直yummy!
    //yimmansai.mysinablog.com

    ReplyDelete
  8. 嘉露5:18 PM

    你個鐵人28終於都要抖抖喇...可能你真係太攰喇, 所以身體出現訊號叫你要休息呢

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:41 AM

    茜茜, 好多人都鍾意天氣凍食雪糕喎~一來刺激, 二來高熱量食左暖D~都唔係咁怪JE~

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:42 AM

    嘉露, 我好返喇~\^0^/不過都仲係未有時間整野食…

    ReplyDelete