ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, April 29, 2007

~Mango Mousse Charlotte~


終於整左呢個想整好耐既果籃蛋糕~呢個係FOR 聽日一位同事LAST DAY既
首先整左
手指餅, 不過整得唔係咁好, 唔係好分得清一條條咁, 而且個爐唔夠大, 要分2次整再併埋…
跟住整原味戚風, 由於成個蛋糕用6吋模, 一來我得一個6吋模, 二來入面個蛋糕反正要細D, 於是我用左個五吋模整。用2隻蛋分量, 可以整多個紙杯戚風小蛋糕, 5吋呢個切左個面再一開二O岩O岩好~
跟住到芒果MOUSSE。其實之前搵過幾個譜, 有D最後落CREAM, 有D就最後落魚膠粉水, 同埋有D落全蛋, 有D蛋黃, 有D唔落蛋。結果我落左2隻全蛋同埋最後加CREAM。不過D CREAM打得唔係咁好, 有8成或以上…好在未水油分離…==其實整MOUSSE打到六成就夠, 不過佢由水到企呢個過程太短…真係一瞬間既事…一個唔留神就死得…
唔知係咪天熱既關係, 今次D魚膠粉水開左之後冇瓊到, 唔會好似之前整益力多MOUSSE CAKE咁…準備左D魚膠粉水之後(1.5茶匙魚膠粉+2湯匙水開勻叮溶)打CREAM, 打好100ML之後雪凍備用, 再黎到整芒果茸, 1.5個整成茸, 半個切片準備鋪面, 我另外再整多一個切粒。2隻蛋+40G糖打3分鐘。+芒果茸+少少雲呢拿油+魚膠粉水攪勻, 之後分三次FOLD IN方式拌入打好既WHIPPING CREAM。就O係呢個時候發覺好稀...唔係好對路…睇返第二個譜冇落蛋都落成10G魚膠粉, 我落左成120G蛋好似好水咁…於是整多份魚膠粉水加入去。

O係加第二份魚膠粉水之前其實我倒左一杯MOUSSE落杯雪, 睇下雪唔雪得硬, 結果應該係切唔倒, 好在加多份魚膠粉…
O係圍左手指餅既餅模入面放一塊戚風蛋糕底, 跟住倒一層MOUSSE, 鋪D芒果粒, 跟住倒加一層戚風蛋糕片, 再倒MOUSSE同埋鋪芒果粒, 雪大約三小時。
剩左DMOUSSE我再整多2杯MOUSSE杯~順便用黎檢查硬度。見呢2杯差唔多, 就拎個蛋糕出黎裝飾。面層鋪上芒果片, 然後掃上果膠(其實只係魚膠粉+水+糖+檸檬汁叮溶)。
綁埋絲帶都係覺得好似好單調, 唸住整D扭扭朱古力帶可惜唔成功, 又試過O即朱古力葉, 不過O即O即下又覺得唔係好夾, 結果只係加左少少杏仁片O係中間, 同埋O係外圍篩少少防潮糖霜, 就係咁~大功告成~:P

切餅


No comments:

Post a Comment