ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 28, 2007

整野食以外的正常生活

今日(星期六)冇再BBQ又冇呢O係屋企整野食, 出左去行街街大出血~~

首先去左沙田宜家食lunch~食左個大眾推介美味肉丸~原來真係咁正架~~!! 19蚊有10粒~仲有2個薯仔~配紅果醬好正~(o個度仲有急凍已炸肉丸, 肉丸汁同紅果醬賣~原來唔係士多啤梨醬黎架~), 仲食左啤酒豬扒配蘋果汁, 同埋一個蝦沙律, 再要左一個麵包牛油布甸~

跟住行宜家行左2個鐘~~目標係買廚櫃, 結果買左個好抵買既書架, 159.9咋~~連埋送貨同安裝都係24X~跟住買左塊膠餐墊搓包用~一對隔熱手套, 打蛋器一對(另一支唔知打咩用...)

行完臨走仲買左個抵食熱狗餐

點知經過mrs field's 我又買左2件曲奇, 都揀左幾耐:p 好在佢好多朱古力款我唔食, 唔係揀得仲耐… 今次encore左燕麥提子合桃曲奇同埋特韌合桃曲奇, 都係第一隻好食d, 不過都係覺得我整o個隻

Mrs Fields合桃曲奇好食dXD

之後去左同爹地仔買電話~好野~終於可以send相俾佢喇~~\^^/以後要買d咩想問佢意見都可以send張相問下佢~^^

跟住就去左睇crocs, 不過最後行完西田冇再返轉頭買, 或者星期三先買~你地話買邊對好呢?詳情見crocs

之後經過une nana cool, 第一次o係呢度買""(唔係呢隻色, 我買O個隻色官網冇…)~ 好靚架~買左個冇鋼線既~^0^好似biniki架~~~試左2個平時著開既size唔o岩, 要大少少, 究竟係肥左...定係佢d碼細d?依家先知原來係wocoal既~(真係愈睇愈靚~^0^好想買多套XDDD)

之後去左行西田, 買左好多野呀~珍珠米, 飯素, mirin, sushi醋, 1Lwhipping cream, 無反式脂肪橄欖牛油, 葡萄籽油, 芥辣, 日式薄餅粉, 日式咖哩磚~之前仲o係muji買左支奶茶

shopping真係開心~XD 我講唔上係一個購物狂, 都唔係成日買衫, 不過都幾痛快XD

搭火車返屋企o個陣覺得呢種生活都幾好, 唔駛趕住要整好多野食, 好輕鬆, 好"正常" ^^" 好似好耐冇過過咁正常既生活^0^


8 comments:

  1. 我好喜歡行沙田,真係行一日都行唔完,西田都好多整蛋糕用既材料買我地最愛行

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:32 PM

    傻軒媽媽, 例如呢?有咩好介紹? 我本來想o係宜家買樽紅果醬, 不過驚用唔晒都係冇買到

    ReplyDelete
  3. maruko10:32 PM

    如果我買crocs,我會買銀色那對,比較斯文d, 我想會襯你多d(雖然不識你,但睇相會覺得是)

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:35 PM

    茱莉葉, 其實我好鬼馬好百厭架~XDDDD 反而斯文O個對冇咁襯我, 不過可以著返工就會抵著D:P

    ReplyDelete
  5. maruko10:58 PM

    睇唔出,咁幾多錢呀.

    ReplyDelete
  6. 果醬可以自己整好易呀!喜歡食幾多整幾多又冇添加幾好 ,我喜歡行宜家果間最大間, 冇呀,我係乜都睇得一餐既人

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:38 PM

    茱莉葉, 今日見倒O個2對就288同298, 斯文O個對見唔倒

    ReplyDelete
  8. Scorpio11:39 PM

    傻軒媽媽, 其實我覺得D生果好貴:P 用黎整果醬整得好少... 同埋呢隻紅果醬唔知佢係咩莓...

    ReplyDelete